Miike Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 När jag ska lägga ner filer på DVD-R CD skirvor så får jag detta meddelande. Filen är 920 MB fast skivorna ska tåla 4.7 GB, ingenting funkar att lägga in, varken bilder musik eller film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Fråga i datorhjälpstråden, där får du svar på allt inom datorer och göra. Prova att bränna med ett annat bränn program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Provat att ta en annan skiva? Annat brännprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ta något renodlat cd-bränningsprogram, Windows egna är inte särskilt bra. CDBurnerXP Pro är gratis och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nero Burningroom 7 eller vad det hette är sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nero Burningroom 7 eller vad det hette är sjukt bra. Tror inte att han köper ett 400kr-program bara för att se om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Finns väl en trail på Neros sida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Hört talas om att ONES och CloneDVD borde vara ett par bra program, men helt klart så rekommenderar jag Nero. Redigerad 10 januari, 2007 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts