tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ja, jag undrar om det är någon som spelar detta underbara och prisbelönta manager spelet? Själv är jag med Man Utd på säsongen 2010/11 Lägg gärna upp bilder på bra förvärv och taktiker. Lägger upp en bild på min störtsa vinst någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Det är bättre än pro evomanager men inte lika bra som football manager 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Lägger upp en bild på min störtsa vinst någonsin. Pure pwnage Men... 2010? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kör hela tiden, körde från säsong 06/07 och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag spelar fm 07 med real madrid och är på 5e säsongen nu nångång i mars tror jag, och jag har vunnit ligan 2 ggr i rad och leder nu ganska lätt. Har tyvärr inte vunnit nån match med dina siffror, men sista matchen 3e säsongen så mötte jag zaragoza på en 4e plats. Om jag vann så skulle jag få 101 poäng och Palacio var 2 mål efter Agüero i skytteligan inför den matchen, Jag vann med 8-0 och Palacio gjorde 5 mål. Och min säsong slutade med 101 poäng, 1 förlust, 101 gjorda mål typ 20 insläppta, och Palacio vann skytteligan på 25 mål (inte så mycket men han var skadad ca 2 månader). Försökte efter den här säsongen oxå köpa Agüero men de tackade nej tom på ett 1.5 miljarders bud, men som tur är så fick han en klausul för minimbud på 700 miljoner på hans nya kontrakt så då köpte jag honom för det. Min startelva och några av avbytarna: Casillas Eduardo Ratinho - Vanden Borre - Ramos - Marcelo Robinho - Haestad - João Moutinho - Morais Palacio - Agüero Bänken bla: Anderson, Vela, Hitslzperger, 7 av mina b-lagsspelare är utlånade till en nykomling i högsta ligan och alla av de är i startelvan, och typ deras viktigaste spelare haha. Spelartips: Palacio (25 år, Boca Juniors), Agüero (18 år, Atlecio Madrid), Kerlon (18år, Cruzeiro), Marcelo (18 år, Fluminense), Eduardo Ratinho (19? år Corinthians), Vela (17 år, Arsenal) Alla de här spelarna kan man få för under 200 milj om man köper de tidigt i spelet. Alla är världsklass spelare nästan direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Har spelar FM sedan FM2005. 2007 har jag dock inte kört så mycket än och är bara 25 ligamatcher in med Liverpool, men är hitills obesegrad. Startelvan brukar vara: ---------------Reina--------------- Finnan-Carragher-Agger-Riise -----------Xabi Alonso----------- Gerrard-------------------Kewell ---------------Silva--------------- -------Crouch--------Kuyt------- Avbytare: Kirkland, Hyypiä, Marcelo, Luis Garcia, Bellamy Blev förvånad när jag lyckades slå Man U med 4-2 trots att Gerrard blev skadad i första halvlek, men Crouch frälste mig med ett hat trick Redigerad 7 januari, 2007 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) I mitt spel så suger Crouch hårt och Liverpool sålde honom. Köp David Villa direkt innan Chelsea kommer och tar honom.' Sergio Aguero, Oscar Ustari,Cristiano är några som är riktigt grymma i spelet. Köp unga från Fluminense, River Plate eller Porto. Så här ser min startelva ut förutom att Alexander Farnerud är ordienarie istället för Alex. Har också ca 5 spelare (grymma) på lån, men de behöver eu pass. Redigerad 7 januari, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 2006 säsongen 3a i Allsvenskan, vann Svenska cupen 2007 säsongen SM-guld, åkte ut i Ueafacup gruppen (Atl Madrid, Palermo, Toulouse och Shakhtar...), 2:a i RL. 2008 säsongen SM-guld, 3:e plats i CL gruppen (AC Milan, Werder Bremen och Man Utd!), utslagen ur Uefacupen av Palermo i Första utslagsrundan, RL vinnare. 2009/2010 säsongen avgick som manager för Hammarby och tog över Swansea som missat uppflytning från Engelska D2. Transferbudget på 200M SEK pga ny, rik styrelse! 20 spelade matcher ligger 2:a 3 poäng efter Gillingham. de 10 första seriematcherna var 10 raka vinster! Yeah yeah this game rocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag har aldrig spelat någon Football Manager så jag har några frågor. 1: Är man bara tränare? Asså man spelar inte matcherna som på FIFA och PES 2: Är det på bara PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vann 2007 på Dreamhack. Om någon vill köpa (nytt, inplastat), säg till. Bra pris. Om ingen köper (Blocket hjälper inte), måste jag öppna och spela. Är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Någon som vet vart jag kan hitta en svensk patch/crack till fm 2007? isånafall, pm plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 HÄR finns en fil som gör att du kan ha svenskt språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 2010 är inte så långt förresten. Vi är inne på säsongen 2020 och det finns många som har spelat bra mycket längre än så. Vad menar du med vi? Är det typ att det är riktiga matcher online? Kan man köpa det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Spelet är riktigt kul och man styr inte spelarna, man ger de direktiv bara. Som ett riktigt manager spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ungerska spelare: Tummen upp! Billiga som fan och värdet skjuter upp! Kommer inte kunna spela på ett tag med f*ttskolan o allt Swansea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Började lira idag igen, med bajen ofc.. Startelva: Lekström Stoor - Schlebrugge - Marteinsson - Gunnarsson Furuseth-Olsen - Jensen - Walker - Aubynn Paulinho - Nhleko Avbytare: Sleyman, Zengin, J.Jensen, Chanko och nån ungdomsspelare.. När transferfönstret öppnar igen ska jag köpa en ny forward (Runström) och försöka locka till mig Eguren + en ny målvakt, efterom jag sålde Covic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vann 2007 på Dreamhack. Om någon vill köpa (nytt, inplastat), säg till. Bra pris. Om ingen köper (Blocket hjälper inte), måste jag öppna och spela. Är det kul? Spelade det här om dagen. Ingenting för mig då jag inte är någon inbiten fotbollsfantast. Fifa spelen är roligare eftersom att man fick spela då. Men för dom som är intresserade av fotboll på sidan av planen så är det ett spel som dom kommer gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har lagt idag ut ca 700 mille på 2 backar unga och de kommer bli de bästa. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/rsnmr1cl2t.PNG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/s2n5oyodhi.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts