_EmiL_ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Fick detta i julklapp, men jag hade för dålig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Fick detta i julklapp, men jag hade för dålig dator. Synd . När du testar det du kommer inte ångra dig det lovar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Älskar att köra Team Sharpshooter och Team Surive online! Alla banor är roliga utom en om man är team Bravo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Älskar att köra Team Sharpshooter och Team Surive online! Alla banor är roliga utom en om man är team Bravo. Fan du gör mig sugen på Online Läget När jag har köpt detta ska vi två lira Online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Hehe fick ett nytt grafik kort till min gamla data. De är ett Ati Radeon Sapphire X1600PRO med 512MB och DDR-2 Memory. Tror ni att de pallar Rainbow Six Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Fan du gör mig sugen på Online Läget När jag har köpt detta ska vi två lira Online? Jag har det till xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Hehe fick ett nytt grafik kort till min gamla data. De är ett Ati Radeon Sapphire X1600PRO med 512MB och DDR-2 Memory. Tror ni att de pallar Rainbow Six Vegas? Du ska ju lätt kunna köra på Minimum, för det är väl ett av dom nyare ATI right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jag har det till xbox 360. Fan hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Du ska ju lätt kunna köra på Minimum, för det är väl ett av dom nyare ATI right? jaaa de e de vell. fasst min CPU ´var inte så bra såg jag.... E de nån som kan skicka en save t mig när man börjar på första vegas uppdraget. För när jag kommer dit så står de save failed. Så jag läre börja på ett uppdrag före. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Sry för dubbelpost. Orka att datan pallar recomended. Det står failed på bilden men den sökte inte av begge cpuna så jag kan spela det på recomended Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Sry för dubbelpost. Orka att datan pallar recomended. Det står failed på bilden men den sökte inte av begge cpuna så jag kan spela det på recomended Coolt Sry kunnde ha skickat Save Filen i första Vegas banan men är på andra Redigerad 10 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Coolt Sry kunnde ha skickat Save Filen i första Vegas banan men är på andra Du kan ju skicka save på den å om du vill. Jag vill bara inte vara i irak nå mer. Vadsomhellst men inte irak. Ta den save du ä på nu kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Du kan ju skicka save på den å om du vill. Jag vill bara inte vara i irak nå mer. Vadsomhellst men inte irak. Ta den save du ä på nu kanske. Ok ska bara försöka hitta savefilen men du får börja vid en checkpoint där jag är nu men det är fett drygt där så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Sry för dubbelpost. Orka att datan pallar recomended. Det står failed på bilden men den sökte inte av begge cpuna så jag kan spela det på recomended Det där "System Requirements Lab" är inte alltid att lite på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det där "System Requirements Lab" är inte alltid att lite på. Nee de e de kanske inte men det funkar iaf utan lagg å så. Över de där med sparningen. Visst bara de inte e irak så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Vart hittar man sin Savefil på R6 Vegas? Hittade de ska ge dig vart man lägger in den C:\Documents and Settings\Acc Namn\Mina dokument\Ubisoft PASS r6vegas Glöm ej göra Backup så det blir ej fel! R6Vegas.zip Redigerad 12 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Riktigt bra spel måste jag säga. Inget Raven Shield men i dagens nerdummade (läs:konsoler) spelvärd får man ta vad man får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Detta är ett av de spelen som jag tycker mycket om... har inte detta spel själv men har kört det hos en kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Har aldrig lirat nått av "rainbow six"-spelen. Är det nått speciellt med dessa spel, eller är de som alla andra first person shooter? Funderar på att skaffa Vegas nämligen.. Redigerad 13 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Har aldrig lirat nått av "rainbow six"-spelen. Är det nått speciellt med dessa spel, eller är de som alla andra first person shooter? Funderar på att skaffa Vegas nämligen.. Japp det är nåt specielt med dom spelen. SJävl så tyckte jag Rainbox Six LockDown den tyckte jag var lite dåligt gjort. Men dom andra Serierna är rätts så bra. Men R6 Vegas står högst upp på min R6 Lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts