Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ni som har detta spel hur långt har ni kommit. Själv har jag kommit till tredje banan när man ska hoppa genom taket. Har ej orkat så Mycket att spela ska ta och spela lite nu Jag och en kompis klara spelet . Akta dig för sista banan den kan vara jobbig om du inte vet hur du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Lite bilder... Redigerad 6 januari, 2007 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag och en kompis klara spelet . Akta dig för sista banan den kan vara jobbig om du inte vet hur du ska göra Hehe . Jag gör min vanliga Tatic. Springer till närmaste ställe tar skydd, Laddar om varje vapen springer och bara matar på dom. Och gör rassia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hehe . Jag gör min vanliga Tatic. Springer till närmaste ställe tar skydd, Laddar om varje vapen springer och bara matar på dom. Och gör rassia. Akta dig bara [*SPOILER*] när du går upp på dammen, där finns 2 dörrar, tar du den rakt fram så har du kanske 5-6 soldater brevid dig när du går ut. tar du dörren till höger så har kan du skjuta soldaterna från sidan men då finns det chans att du blir ner mejad av ett maskingevär. Jag sa åt min kompisar och gå rakt, då börja alla skjuta på dom medans jag tog dörren till höger och mejade ner alla, börja och skjut ner dom vid maskingeväret så är du "good to go" [*SPOILER*] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 10/10 i grafik!? Så snyggt är det inte. Jag kör det på hd-tv och grafiken är väl inget att hänga i julgranen. Men spelet är skitbra online iallafall. Har ni det på PC eller X360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag körde allt maxat på dator, så det blir väl typ som 360 på HD right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag körde allt maxat på dator, så det blir väl typ som 360 på HD right? Mycket bättre, om du maxat ALLT och har ett Aegia PhysX -kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 10/10 i grafik!? Så snyggt är det inte. Jag kör det på hd-tv och grafiken är väl inget att hänga i julgranen. Men spelet är skitbra online iallafall. Har ni det på PC eller X360? Jag har det på PC kör nästan aldrig spel på Konsole. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är det någon som kör spelet med ett Aegia PhysX kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är det någon som kör spelet med ett Aegia PhysX kort? Vad är det för nåt? . Vi körde iafall med ett 7800GTX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är det någon som kör spelet med ett Aegia PhysX kort? Nopp kör med Nvidia GeForce 6600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vad är det för nåt? . Vi körde iafall med ett 7800GTX Ett separat kort som tar hand om fysiken, dvs explosioner, grejer som skjuts sönder och dylikt. Man får snyggare explosioner med ett "Ägia PhysX kort". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Ser riktigt snyggt ut. Dock klarar nog inte våran dator av det, men jag sparar till en ny. Vad höga minimum kraven börjar bli! Vår dator hos pappa har alltid klarat alla minimum krav, men nu är det knappt. Se bara på Splinter Cell: Double Agent. Kan tänka mig att det här spelet är minst lika krävande som SC:DA, och det funkar inte hos far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag kör med ett Nvidia7950GX2. Ä de bra elle? Är det bättre än 7900GTX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är det så på PC också att man går upp i olika ranker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är det så på PC också att man går upp i olika ranker? Inge Aning om man kan gå upp i rank. Jag har en B*k V*RION av det. Ska köpa det nån gång så jag kan spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag kör med ett Nvidia7950GX2. Ä de bra elle? Är det bättre än 7900GTX? Jag tror 7900GTX är snabbare men ditt mkt kraftfullare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag kör med ett Nvidia7950GX2. Ä de bra elle? Är det bättre än 7900GTX? 7950GX2 är 2st ihopsatta 7900GTX Tänk nu ut vilken som är bäst, själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Det är ju så jävla typiskt, skaffade spelet häromdagen och jag sitter på ett ATI Radeon 9800XT och självklart funkar inte spelet pga detta Cellshader systemet som behövs vilket mitt grafikkort inte stödjer.. Keffiga jävla skitspel vad arg man blir Redigerad 8 januari, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ni som undrar fortförnade vad Terrorist hunt är, Kolla mina screens på denna sida Screens på Terrorist Hunt Ops kan vara andra bilder från andra spel. Ni som undrar hur man ser det så ska det stå Enemies Remaining Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts