chucky.swe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) G r a n d t h e f t A u t o Redigerad 7 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Efter mycket om och men så röstade jag på Warcraft. Detta spel har givit mig många timmars underhållning, när WoW släpptes så satt jag online i världen 24/7 bara för att kunna gråta över hur absolut perfekt dom fick till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Warcraft, 1an,2an o 3an, jävligt grymma.. WoW är väll oxo grymt antar jag.. edit: Igentligen, fråga GTA fans på ett GTA community vilket spel som är bäst? Redigerad 7 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Sälda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Warcraft Redigerad 7 januari, 2007 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) edit: Igentligen, fråga GTA fans på ett GTA community vilket spel som är bäst? Dock tror jag icke att alla är här bara pga GTA. Jovisst alla här inne är väl intresserade av GTA på sitt sätt, men en del gillar ju några andra spelserier. Edit: yikes omformulering Redigerad 7 januari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Får ta och rösta Grand theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 GTA-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Alltså, resultatet blir ju knappast häpnadsväckande. Forumet heter GTASajtens Forum och det innebär att >90% har spelat ett eller flera GTA-spel. Förmodligen ligger väl medlet på fyra GTA-spel, kan jag tänka mig. Och även om vi bortser från forumets medlemmar och namn, så måste man ju ha spelat ALLA spel i ALLA spelserier som står listade. Annars kan man inte bedöma rättvist. Det kan mycket väl (eller, njäe) vara så att jag egentligen tycker om Call of Duty-spel bättre än GTA-serien, men eftersom jag inte spelat mer än GTA (vartenda spel, om jag räknar efter, utom GTA: London-modden), Warcraft 2 + expansion och Half-Life 1+2 så måste jag rösta på endera av dem. Därför blir det GTA. Att GTA vinner behöver inte alls betyda att det är den bästa serien av alla listade, sett ur varje perspektiv som går: Grafik, ljud, spelbarhet, försäljningssiffror, et c., et c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Alltså, resultatet blir ju knappast häpnadsväckande. Forumet heter GTASajtens Forum och det innebär att >90% har spelat ett eller flera GTA-spel. Förmodligen ligger väl medlet på fyra GTA-spel, kan jag tänka mig. Och även om vi bortser från forumets medlemmar och namn, så måste man ju ha spelat ALLA spel i ALLA spelserier som står listade. Annars kan man inte bedöma rättvist. Det kan mycket väl (eller, njäe) vara så att jag egentligen tycker om Call of Duty-spel bättre än GTA-serien, men eftersom jag inte spelat mer än GTA (vartenda spel, om jag räknar efter, utom GTA: London-modden), Warcraft 2 + expansion och Half-Life 1+2 så måste jag rösta på endera av dem. Därför blir det GTA. Att GTA vinner behöver inte alls betyda att det är den bästa serien av alla listade, sett ur varje perspektiv som går: Grafik, ljud, spelbarhet, försäljningssiffror, et c., et c. Så jag fick inte rösta på Splinter Cell, bara för att jag inte har en dator som klarar av det senaste?!?!! Fan vad du krånglar till allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Lite tråkigt att GTA är med då det är ganska självklart att majoriteten på ett gtaforum föredrar den serien. Vote:GTA =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jahapp.. då fick man välja av rätt så många spel-serier.. men min röst blev MGS - serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Så jag fick inte rösta på Splinter Cell, bara för att jag inte har en dator som klarar av det senaste?!?!! Fan vad du krånglar till allt. Jag säger inte att pollen skulle ha gjorts annorlunda, bara att det är omöjligt att få helt rättvist om man inte spelat alla serier i listan, med alla seriernas respektive spel. Lite tråkigt att GTA är med då det är ganska självklart att majoriteten på ett gtaforum föredrar den serien. Vote:GTA =) Whey, en hycklare! Säger jag som också röstade på GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Metal Gear Solid såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Warcraft, och då menar jag Warcraft 3 Reign of Chaos och The Frozen Throne, inte WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det fick bli GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 GTA.. Onekligen.. har aldrig spenderat så många timmar på något annat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hmm.. Let's see.. GTAsajtens forum. Vote: Grov bilstöld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hmm.. Let's see.. GTAsajtens forum. Vote: Grov bilstöld. Ellerhur Lite dummt att fråga om bästa spelserien på GTAsajten, inte konstigt att GTA kommer att vinna Min röst går iallafall till Final Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts