Cortez Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Fawk. Jag röstade på Half-Life, för jag tänkte att GTA kommer säkert vinna ändå. Sen såg jag att Splinter Cell låg under med mer, vilken är en serie jag också gillar. Man, jag borde ha röstat på Splinter Cell. Jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Warcraft Alltid hållit sin standard. Grym story, bra och roliga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Varför röstar ingen på FF? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA, utan minsta tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Gran Turismo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA eller Hitman... Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Problems Står mellan Zelda, GTA, Warcraft och final fantasy =/ Votar sen när jag har bestämmt mig ytterligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 MGS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Låg lite neck and neck med Need For Speed, Call of Duty, GTA o Gran Turismo, men tyckte efter ett tag att CoD är iaf den bästa spelserien av dom på pollen. Om BF skulle varit där skulle ja ha röstat på den. Redigerad 6 januari, 2007 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Final Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Grand Theft Auto. GTA. GTA GTA GTA GTA, utan minsta tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jasså? Du röstade 6 gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA, utan minsta tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag är nog ganska ensam om att ha röstat på Hitman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag är nog ganska ensam om att ha röstat på Hitman. 3 röster ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 AoE helt klart. Möjligtvis Warcraft, men nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag votar GTA eftersom att dom är så otroligt hållbara. Jag spelade GTA 2 i ca. 1 år, sen kom GTA 3 som jag spelade tills jag fick VC (det var när jag fyllde år i September, alltså lång tid efter att VC släpptes) som jag spelade tills GTA: SA släpptes till PC, och sedan dess har jag spelat GTA: SA. Och även om jag har klarat nästan 100% så är det fortfarande kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Snacka om att allah diggar GTA här inne. Förresten surfar jag med mitt wii nu... Sakbas bara tangentbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Snacka om att allah diggar GTA här inne. Haha, vad hade du förväntat dig? Redigerad 7 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Behöver inte ens tänka över det. Helt klart Half-Life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts