darkjak Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tja, nu var det dags för the final faceoff. Jag röstar Zelda (eftersom att Shenmue inte platsade). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 AoE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Grand Theft Auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Half-Life Det var rätt jämt mellan Gta och HL men det blev HL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Gillar ingen av serierna något speciellt. Men det som sticker ut lite grand är väl Half-Life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Grand Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Röstade Splinter Cell, eftersom jag vet att många ändå kommer rösta på GTA (som var mitt andra alternativ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA egentligen men jag vill inte vara tråkig och rösta på de så det fick bli Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 >> Annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Final Fantasy! Fast det är väl ganska självklart vilken som kommer vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Half-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Grand Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Grand Theft Auto. Grand Theft Auto GTA. GTA GTA GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Fan fan, beslutångest Stod mellan MGS, Half-Life och Warcraft. Lade tillslut min röst på MGS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts