tomaten Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hallo där Jo jag undra va de nån som var på Svenne Rubins i sommras på ön i Hedesunda.. Själv så jag var där o hade fantastiskt kul nöff nöff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Well, reported. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Well, reported. [/quot FETTO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hm, reported igen - för personangrepp. Var ska detta sluta. Du är enligt din profil född 90 vilket innebär att du är extremt barnslig för att vara 16 år. Ändra genast till 94 som är ditt egentliga födelsedatum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hm, reported igen - för personangrepp. Var ska detta sluta. Du är enligt din profil född 90 vilket innebär att du är extremt barnslig för att vara 16 år. Ändra genast till 94 som är ditt egentliga födelsedatum. Jöns är faktiskt 16, fyller 17 i mars, tro de eller ej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Jöns är faktiskt 16, fyller 17 i mars, tro de eller ej Haha Ska posta detta i humortråden tror jag. Sverige är påväg neråt. Han skriver ju lika illa som en rostad kebab också, har han hoppat av skolan tro? Hoppas en mod/admin låser denna snart. Redigerad 6 januari, 2007 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Haha Ska posta detta i humortråden tror jag. Sverige är påväg neråt. Han skriver ju lika illa som en rostad kebab också, har han hoppat av skolan tro? Hoppas en mod/admin låser denna snart. Förlåt mig för att jag skriver här, men. Kebab skriver väl inte dåligt? Usch, det var inte roligt Godnatt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts