ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 MEN VAFAN! Jag är inte vegan! Jag skojade! Aldrig hört talats om Ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 MEN VAFAN! Jag är inte vegan! Jag skojade! Det gjorde du inte alls. Ät din sallad. Medans jag smaskar på en kyckligfilé just nu! *mmmm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Det mesta, men det får inte vara för segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 men du hade fortfarande fel. Du är Demi-vegetarian. Fan vad skön KalleR är när han är såhär dryg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Prima lammkött även fruktkött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) även fruktkött. Någonsin tänkt på om du var en frukt och folk åt av dig? Tycker att du skall tänka på apelsinerna och hur de känner nästa gång du äter av dem. Plus alla andra! (Förkasta lammen) Jävla svin Redigerad 17 januari, 2007 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Någonsin tänkt på om du var en frukt och folk åt av dig? Tycker att du skall tänka på apelsinerna och hur de känner nästa gång du äter av dem. Plus alla andra! (Förkasta lammen) Jävla svin Va!! säger du jävla svin? Prata inte skit om svin, de kan ta illa upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Flickkött!!! Kyckling är aldrig fel.. Eller Revbensspjäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Är nåt slags halvvegetarian... Äter bara fisk och skaldjur... Morsan har varit så sen 1986, och hon och farsan skillde sig när jag var liten, så jag har växt upp på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Är nåt slags halvvegetarian... Äter bara fisk och skaldjur... Morsan har varit så sen 1986, och hon och farsan skillde sig när jag var liten, så jag har växt upp på det.. EDIT: Sorry - internet krånglade... Dubbelpost mot min vilja (stod att den inte postat) Sorry! Redigerad 26 januari, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Bra de finns en till som älskar fläsk på forumet Skitbra, då har ni något att prata om. najs ämne. Fläsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kyckling är finepang så länge det inte är torrt som snus vilket det oftast är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Sålänge det smakar mord så är det gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Oxfilé, lammkött, gravad lax. mums mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Oxfile, entrecote, lamfile, ren med god sås.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts