diarrehampus Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Älskar alla köttyper. Fast älgkött och vildsvin slår det mesta. Fisk och kyckling är mumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Bästa tråden evah.. Uhm, kyckling duger i alla väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Malet nötkött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jotack, kött är riktigt gott. mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Äter väl allt slags kött Vet inte ens vilket jag ska nämna som är godast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Fisk. jag skojar Äter inget annat kött, är vegan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Svårt, men säger kyckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Fisk. jag skojar Äter inget annat kött, är vegan. Veganer äter inte fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Veganer äter inte fisk. Hahahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hahahahah! Det är sant, veganer äter inte fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det är sant, veganer äter inte fisk. Va? Men.. är jag inte vegan då? Haha, pojkar! Markera min post. Jag skojade. Hahaha. Fan vad rolig jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Tjälknöl, ni som vet vad det är Gjort på älgkött har jag för mig, men vi brukar äta det på nötkött. Annars är det Fläskfilé, entrecote (hur det nu stavas), lövbiff går väl an ibland. Vanligt fläsk med bruna bönor är också fint nu vart jag hungrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Va? Men.. är jag inte vegan då? Haha, pojkar! Markera min post. Jag skojade. Hahaha. Fan vad rolig jag är. Demi-vegetarian = Äta firre och dricka mjölk. Vegetarian = Inga djur. Vegan = Inget från djurriket, inte ens mjölkprodukter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Ungt och fräscht.... Jag menar... Bacon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 REN e förhjävligt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Demi-vegetarian = Äta firre och dricka mjölk. Vegetarian = Inga djur. Vegan = Inget från djurriket, inte ens mjölkprodukter. Kalle R, jag vet. Men som sagt, jag skojade. Jaja, om jag skall vara seriös. Oxfilé är jävligt gott. Likaså entrecote, grillat t.ex. Kyckling kan man heller aldrig få nog av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jodå . Min farmor och farfars jobbarkompis skjöt en älg nu i helgen, farmor och farfar köpte 60 kilo av honom, nu blir det älgstek för hela slanten ett tag framåt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kalle R, jag vet. Men som sagt, jag skojade. Jaja, om jag skall vara seriös. Oxfilé är jävligt gott. Likaså entrecote, grillat t.ex. Kyckling kan man heller aldrig få nog av. Veganer får inte äta oxfilé, entrecote eller kyckling heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Veganer får inte äta oxfilé, entrecote eller kyckling heller. MEN VAFAN! Jag är inte vegan! Jag skojade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kalle R, jag vet. Men som sagt, jag skojade. men du hade fortfarande fel. Du är Demi-vegetarian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts