Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Svårt att säga, är köttfreak. Älskar kyckling, fläskfilé, oxfilé, skinka, korv, fläsk, bacon you name it. (w)ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kvinnokött. Yum-yum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Det är ju bara jobbigt med kyckling, alla blodådror och skit som hänger med. Det är inte farligt men inte heller aptitligt. Haha vad är det för tattarkykling du äter? I stort sätt all form av kött är gott, men kykling, oxfilé, lammfiol toppar nog listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Lamm, eller Oxe kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kyckling, gris och älg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 En fläskfilé med hasselbacks potatis + en fyllig lök/svamp sås är såå otroligt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Lövbiff med klyftpotatis och bearnesås eller DONKEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Krokodil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Krokodil När har du ätit det? Eller ljuger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 När har du ätit det? Eller ljuger du? Ja, åt det när jag var i afrika under påsklovet 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Aldrig något annat än halal-slakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Finns många. Mycket hänger på vilken marinad som används (den där färdiga vitlöksmarinaden som finns på konsum rekomenderas mycket) Oxfile, karre´fläskkotletter, kyckligfile är nog favoriterna. Hund vet jag inte men skall prova när jag åker till kina. Skall tydligen smaka som kycklig och vara mycket gott. @StellHell: Callamares är gott men man missar "poängen" med bläckfisk. Spring bort till delikatessen och köp ett paket bläckfisk, skär bort skallen och plocka bort ryggraden och wooka resten i lite olivolja, lägg i en skål, blanda i sweethot chilli sås och käka som chips. Finns inget godare. Helt rätt. Marinad kan göra halva grejen. Kan inget annat än älska revbensspjäll, marinerade med Honung och vitlök. Det söta som gör att det känns som köttet smälter i munnen.. Galet vad gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag gillar TYP allt kött. Jag gillar inte fisk och älg. Det är typ det enda jag kommer på at the moment. Fisk gillar jag inte för att jag inte gillar det och älg gillar jag inte för att jag tycker det är för segt. Flera år i rad så har vi fått älgkött från morfars jaktlag, det har ju varit trevligt men det är som sagt för segt för lilla mig. Dock kan jag säga att struts är gott. Det är redigt gott. Var ett tag sedan jag åt det men gott var det . Hum? Älg....segt? vad fan säger du?. Förövrigt så är väl råddjur, älg och även kyckling är min favorit. fast vildsvin är gott med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) När har du ätit det? Eller ljuger du? Men shit, man kan köpa krokodil på Ica Focus. Där kan man även köpa zebra-kött. Några andra roliga köttsorter också. Jag säger att älg är segt. Kanske beror lite på hur det tillagas och vilken bit det är av älghelvetet. Mamma brukar göra typ tunna skivor av någon bit. Det går en senmoj i mitten av den typ... den brukar vara ganska seg. Men med klyftpotatis och sås till så blir det la gott. Men det tillhör inte favoritköttet. Redigerad 7 januari, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag säger att älg är segt. Kanske beror lite på hur det tillagas och vilken bit det är av älghelvetet. Mamma brukar göra typ tunna skivor av någon bit. Det går en senmoj i mitten av den typ... den brukar vara ganska seg. Men med klyftpotatis och sås till så blir det la gott. Men det tillhör inte favoritköttet. Correct, Det beror helt på vilken bit man använder, testa typ älg filé så ska du nog ändra dig snart ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kyckling. Schnitzel är även gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Fruktkött. och lax & Regnbåge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Flintastek *Vattnas i munnen* Kyckling... Gillar älskar all sorts kött jag smakat! Är tokig i fisk också för den delen... Redigerad 7 januari, 2007 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Hmm gillar typ allt kött, Men bläckfisk var ingeret för mig, umm ja nästa allt annar gillar jag Hmm börjar bli sugen på grillat. Redigerad 7 januari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nötkött? kebab tänkte jag på Kebab är lammkött, om det är äkta.. Jani, gott folk. Jag gillar nog mest riktig fläskfilé mest, tätt följt av oxfilé och kalvfilé. Bläckfisk är också hur gott som helst, och självklart kyckling. Hönshjärna är det heller inga fel på Inte heller kalkonhjärta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts