Hunter Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kyckling Katt <----- skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Hemmagjort?! Ja man slaktar en och sen.............. Hemmagjort?! Edit: Roligt skämt Unter Redigerad 6 januari, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Fläskkotletter är aldrig fel, men entrecote är nog det godaste köttet jag har ätit. Saftigt och mört, precis som jag älskar det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Gris . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Svårt att säga, är köttfreak. Älskar kyckling, fläskfilé, oxfilé, skinka, korv, fläsk, bacon you name it. So as i. Men fläskfile tillsammans med Hasselbackspotatis - orgasmiskt gott. Så jag säger väl fläskfile då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Har en lite ot fråga, varför säger alla unter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 So as i. Men fläskfile tillsammans med Hasselbackspotatis - orgasmiskt gott. Så jag säger väl fläskfile då. Åååhhhh...med bearneisesås på det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Har en lite ot fråga, varför säger alla unter ? Vad ska vi annars säga? Du heter ju Unter. @OnT: êntrecôte är sådär ruskigt gott. Med bearnaisesås och klyftpotatos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Älgkött och nötkött. Salmonella- smittat fläsk ifrån indiska hundgrisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Har en lite ot fråga, varför säger alla unter ? För att du inte vill bli kallad det. Åååhhhh...med bearneisesås på det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 En grillad fläskkottlet är aldrig fel, anars är ja en allätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ni gör mig åt helvetes hungrig.. Satan också. T: Gillar vilt, det är gott. Rådjurssadel, eller varför inte älg.. Annars är det väl det lite finare, Oxfilé, Lammkotletter, schnitzel. Om man nu ska gå efter "udda" saker så är Haj och Bläckfisk faktist godare än man tror att det ska vara. (Tänker då såklart på Hajfenssoppa och Friterade bläckfisksringar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Finns många. Mycket hänger på vilken marinad som används (den där färdiga vitlöksmarinaden som finns på konsum rekomenderas mycket) Oxfile, karre´fläskkotletter, kyckligfile är nog favoriterna. Hund vet jag inte men skall prova när jag åker till kina. Skall tydligen smaka som kycklig och vara mycket gott. @StellHell: Callamares är gott men man missar "poängen" med bläckfisk. Spring bort till delikatessen och köp ett paket bläckfisk, skär bort skallen och plocka bort ryggraden och wooka resten i lite olivolja, lägg i en skål, blanda i sweethot chilli sås och käka som chips. Finns inget godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Finns det något bättre än en burk konserverade vita bönor, stekta potatisar och massor med bacon till frukost? Gärna ett stekt ägg till också, om jag orkar fixa det. Kyckling är också gott. Lamm är något som jag aldrig fått smak för. Som stellhell säger är bläckfisk förjävla gott. Redigerad 6 januari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Revbenspjäll är gott, kotleter e också gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kyckling och fläskfilé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag gillar TYP allt kött. Jag gillar inte fisk och älg. Det är typ det enda jag kommer på at the moment. Fisk gillar jag inte för att jag inte gillar det och älg gillar jag inte för att jag tycker det är för segt. Flera år i rad så har vi fått älgkött från morfars jaktlag, det har ju varit trevligt men det är som sagt för segt för lilla mig. Dock kan jag säga att struts är gott. Det är redigt gott. Var ett tag sedan jag åt det men gott var det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Det är ju bara jobbigt med kyckling, alla blodådror och skit som hänger med. Det är inte farligt men inte heller aptitligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Det är ju bara jobbigt med kyckling, alla blodådror och skit som hänger med. Det är inte farligt men inte heller aptitligt. Det verkar inte som att mor din/far din vet hur man ska tillreda kyckling. Nej men allvarligt.. blodådror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Det verkar inte som att mor din/far din vet hur man ska tillreda kyckling. Nej men allvarligt.. blodådror? ord. Har då aldrig haft nåt problem med blodådror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts