tomaten Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Så viket är erat favorit kött ? själv så tycker jag fläsk e de bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Kyckling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Onödig tråd...men rolig Kyckling Redigerad 5 januari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Lammkött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Onödig tråd...men rolig [/quot du där de vart nå fel de skulle vart en poll men de blev ett fel !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Svårt att säga, är köttfreak. Älskar kyckling, fläskfilé, oxfilé, skinka, korv, fläsk, bacon you name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Oxfilé och kyckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vanligt? Kyckling är inte så gott. BTW så at jag hemgjort lammkött hos en kompis nån gång.........Det var gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Svårt att säga, är köttfreak. Älskar kyckling, fläskfilé, oxfilé, skinka, korv, fläsk, bacon you name it. Bra de finns en till som älskar fläsk på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Löfbiff, kyckling är väl helt okej också, hund är däremot inget jag vill testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vanligt? Kyckling är inte så gott. BTW så at jag hemgjort lammkött hos en kompis nån gång.........Det var gott Hemmagjort?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Svårt att säga, är köttfreak. Älskar kyckling, fläskfilé, oxfilé, skinka, korv, fläsk, bacon you name it. Mm... låter gott. På den föredetta resturangen här i lilla Lingbo kunde man beställa en tallrik med massor av kött och sånt. Hette Grill Mix. Mumms.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Oxfilé och kyckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nyfångad Öring/Röding uppe i Härjedalsfjällen. Stekt i smör med Pulvermos till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ren, visserligen ska köttet vara rent men jag syftar främst på djuret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Bara det inte lever kan jag nog proppa i mig det mesta, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nötkött? kebab tänkte jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 En stor jeffla köttbit doppad i soya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Salmonella- smittat fläsk ifrån indiska hundgrisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts