BroDD Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Hörde en grymt skön replik idag av nån random snubbe ute på gatan... Siktade med vapen på han så sa han "I didn't mean to sniff your undies", skrattade i typ 5 minuter åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Vad glad jag blev när jag såg att snopphuset från Vice City fanns med i Vice City Stories. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Vad glad jag blev när jag såg att snopphuset från Vice City fanns med i Vice City Stories. Vilket jävla snopphus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Vilket jävla snopphus? Samma som finns i Vice City: Redigerad 2 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hörde en grymt skön replik idag av nån random snubbe ute på gatan... Siktade med vapen på han så sa han "I didn't mean to sniff your undies", skrattade i typ 5 minuter åt det På tal om Undies så är ju reklamerna på radio jävligt roliga... Kommer inte riktigt ihåg men det fanns någonting om fashion underwear... FOR KIDS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Samma som finns i Vice City: Men det i VC har ju inget sprut, som det i VCS har VCS utspelas väl efter VC? Redigerad 2 november, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Men det i VC har ju inget sprut, som det i VCS har VCS utspelas väl efter VC? Jo, sprutar i både VC och VCS, bara på lite olika vis. I VC sprutar det en vattenstråle högst upp på taket var 15:e sekund. Syns på bilden om du kollar noga. VCS utspelar sig 1984, två år tidigare än VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 På tal om Undies så är ju reklamerna på radio jävligt roliga... Kommer inte riktigt ihåg men det fanns någonting om fashion underwear... FOR KIDS! Haha, den är så älskvärd! Skulle vilja ha den i mp3-format.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jo, sprutar i både VC och VCS, bara på lite olika vis. I VC sprutar det en vattenstråle högst upp på taket var 15:e sekund. Syns på bilden om du kollar noga. VCS utspelar sig 1984, två år tidigare än VC. Ah, nu ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Haha, den är så älskvärd! Skulle vilja ha den i mp3-format.. Jag också... Hur går den egentligen? Helt glömt bort. Den är skitbra iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag också... Hur går den egentligen? Helt glömt bort. Den är skitbra iaf... Det är ju en liten tjej som sjunger och grejer. Urgullig pedofilhumor när den är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nästan så man vill ha pratkanalen på ett soundtrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 VCS Official Soundtrack? Annars om det inte finns så finns det väl något sätt att extracta radiokanalerna från ens spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 VCS Official Soundtrack? Annars om det inte finns så finns det väl något sätt att extracta radiokanalerna från ens spel. Om någon gör det här måste personen meddela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Om någon gör det här måste personen meddela det. Jag kan extrahera radiokanalerna hur lätt som helst från UMDn, men problemet är att sedan kunna spela upp det. De är i ATRAC3PLUS-format, nämligen. Vad jag minns måste man KÖPA ett program för att kunna konvertera och spela upp, men jag är inte säker. En enkel lösning är ju att analogt kopiera, dvs auxkabel från hörlursuttag -> mikrofoningång på datorn, sen spela in i t.ex. Cool Edit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag kan extrahera radiokanalerna hur lätt som helst från UMDn, men problemet är att sedan kunna spela upp det. De är i ATRAC3PLUS-format, nämligen. Vad jag minns måste man KÖPA ett program för att kunna konvertera och spela upp, men jag är inte säker. En enkel lösning är ju att analogt kopiera, dvs auxkabel från hörlursuttag -> mikrofoningång på datorn, sen spela in i t.ex. Cool Edit. Ok. Det skulle vara jävligt nice om man fick lyssna på radiokanalerna. Men det lär ju ta ett tag att spela in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Ja, lite synd att pratkanalen inte finns med på soundtrack. Det roligaste i spelet för mig var ingen bugg eller konstig grej som hände utan en av scenerna. När Vic och Lance åker på motercyckel opch hoppar från ett tak till ett annat och där är en stor reklamskyllt i bakgrunden med en måne så månen är i bakgrunden när de hoppar förbi. Gud vad det fick mig att skratta. Bästa tolkningen av den klassiska E.T-scenen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Ja, lite synd att pratkanalen inte finns med på soundtrack. Det roligaste i spelet för mig var ingen bugg eller konstig grej som hände utan en av scenerna. När Vic och Lance åker på motercyckel opch hoppar från ett tak till ett annat och där är en stor reklamskyllt i bakgrunden med en måne så månen är i bakgrunden när de hoppar förbi. Gud vad det fick mig att skratta. Bästa tolkningen av den klassiska E.T-scenen någonsin. Men på Rockstars egna lilla vis. "Månen" ("Full Moon") syftar ju på en röv som "moonar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag kan extrahera radiokanalerna hur lätt som helst från UMDn, men problemet är att sedan kunna spela upp det. De är i ATRAC3PLUS-format, nämligen. Vad jag minns måste man KÖPA ett program för att kunna konvertera och spela upp, men jag är inte säker. En enkel lösning är ju att analogt kopiera, dvs auxkabel från hörlursuttag -> mikrofoningång på datorn, sen spela in i t.ex. Cool Edit. Jag tror jag vet hur man konverterar dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag tror jag vet hur man konverterar dem.. Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme! Vilket program? Jag har ett PSP-program (extremt primitivt) som kan spela extraherade AT3-filer, men man kan varken kovertera, spola eller ens sätta paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts