Xemtoth Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Xemtoth: Aja baja, sådant får vi inte diskutera här! Så länge man har köpt spelet så får man väll ha en no cdkey crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Så länge man har köpt spelet så får man väll ha en no cdkey crack? Nej, egentligen inte, men det är bra mycket mer moraliskt riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Är det mindre fusk på sa:mp nu? Anledningen till att jag slutade lira var för varannan person fuskade. Sen var det ganska laggit också, hoppas det blir bättre i den nya versionen. BTW när släpps den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Är det mindre fusk på sa:mp nu? Anledningen till att jag slutade lira var för varannan person fuskade. Sen var det ganska laggit också, hoppas det blir bättre i den nya versionen. BTW när släpps den? Kanske idag - Kanske on en månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jag är gärna på. Btw, Armin, du hänger möjligtvis inte på BrutalCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Någon som är på nu ? add me on MSN a ramsjoking@hotmail.com (det behövs inte nu kanske) Glömde även att säga att vi kanske driver runt på Partyserver isf HostName: Partyserver Address: 66.197.126.19:7777 Players: 94 / 100 Ping: 156 Mode: SFTDMv3.6.3 Map: San Fierro Redigerad 9 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Såvida den här servern inte är vansinnigt bra, så rekommenderar jag Chillpoint. Många regler = bra ordning och lust att komma tillbaka och spela igen. De har väldigt många funktioner och roller, och man kan få mycket variation i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts