Armiiin Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hej, Jag har spelat "Gta:sa MP" ett tag och börjar att tröttna på att spela sj, så jag undrar om någon skulle villja spela med mig ? (jag menar inte 10min utan riktigt) om du e intresserad så skriv här jag kollar hela tiden obs: jag e 14år så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Jag kan ta och spela om jag får igång det Edit: Redo att spela:) Redigerad 5 januari, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Jag och en annan från GTASajten spelar rätt ofta på en Roleplayserver, vi är medlemmar. Där finns många schyssta personer, bla. jag och en annan från GTASajten. Men även fler. Gillar du rollspel, SA-MP och GTA: SA kanske du ska titta in dit. ----------- HostName: RolePLay Central Address: 83.133.125.167:8880 Players: 0 / 36 Ping: 93 Mode: RpC Rp Map: San Andreas Redigerad 5 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag och en annan från GTASajten spelar rätt ofta på en Roleplayserver, vi är medlemmar. Där finns många schyssta personer, bla. jag och en annan från GTASajten. Men även fler. Gillar du rollspel, SA-MP och GTA: SA kanske du ska titta in dit. ----------- HostName: RolePLay Central Address: 83.133.125.167:8880 Players: 0 / 36 Ping: 93 Mode: RpC Rp Map: San Andreas Rollspel? I San Andreas?! Nu ligger jag efter i historien.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Rollspel? I San Andreas?! Nu ligger jag efter i historien.... Svar ja, man registrerar sig på deras forum om man vill vara med. Sedan därifrån kan man skaffa job, som man sköter i spelet, man får lön. Av lönen kan man köpa hus/bilar osv. Sen går man på fester och håller på, precis som i det verkliga livet. Ja, rollspel helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Svar ja, man registrerar sig på deras forum om man vill vara med. Sedan därifrån kan man skaffa job, som man sköter i spelet, man får lön. Av lönen kan man köpa hus/bilar osv. Sen går man på fester och håller på, precis som i det verkliga livet. Ja, rollspel helt enkelt. Verkar kul, men på vilket forum ska man registrera sig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Verkar kul, men på vilket forum ska man registrera sig på? Nästan alla servrar har ett forum. Just den där servern (RpC)'s forum är http://samp-rpc.com/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Nästan alla servrar har ett forum. Just den där servern (RpC)'s forum är http://samp-rpc.com/index.php Låter kewl , Jag joinar Redigerad 5 januari, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Saknas något va? Någon som vet vad problemet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armiiin Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Heej, jag skulle gärna villja spela med er om jag fick era msn elller så kan ni adda mig: ArminP93@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Låter kewl , Jag joinar Trevligt! Många fina personer där man kan bli vänn med, sedan är själva spel-modet i sig självt rätt kul, att ha en gubbe (helst samma person varje gång man spelar) och leva ett liv med denne. Saknas något va? Någon som vet vad problemet kan vara? Hmm, testat att klicka på F5 (Eller Update Servers) och vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Hmm, testat att klicka på F5 (Eller Update Servers) och vänta? händer inget :/ Redigerad 5 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 händer inget :/ Brand vägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Brand vägg? Tack, jag trode jag hade tillåtit det men den stog på "fråga" istället för "tillåt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Länge sen jag körde multiplayer. Vilket är bäst numera - sa:mp eller mta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) SA:MP. Men vänta till 0.2 kommer ut. Då tappar personerna vapnena på backen när dem dör, man kan köra tåg. M.m m.m More Updates :: Posted by Cam on 02 Oct 2006 We've made some good progress since that last post: * RCon BANIP added. * Fixed Filterscript return in OnPlayerText having no effect * Admins can now teleport to places by right-clicking somewhere on the map. * Parachutes being opened in cars fixed. * Tire popping synced. (Can be enabled/disabled via the script). * Fixed drivebys not syncing occasionally. * Race-styled checkpoints. * Scripts can now toggle interior weapons being allowed. * Trailers * Changable weather. * Throwable weapons now work. * Kick/ban now properly disconnects the user. * OnPlayerDisconnect now informed of reason. * Dynamically created vehicles * Tank turret sync * Interscript communication * Trains re-introduced. * Improved text entry. * Players drop weapons when they die * Fixed the bug where two players can enter the car as driver * Server-side car position saving * Re-introduced object scripting stuff * New PAWN functions: GetPlayerArmour, SetPlayerArmour, SetPlayerMarker, Set/RemovePlayerMapIcon, LinkVehicleToInterior, Get/SetPlayerAmmo, GetPlayerInterior, Get/SetGravity, EnableTyrePopping, asin, acos, atan, CallRemoteFunction, AllowPlayerTeleport, AllowAdminTeleport, GetPlayerWeaponData, Attach/DetachTrailerToVehicle, Create/DestroyVehicle, Get/SetVehicleHealth Klick! Redigerad 7 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Får man ha crack till spelet om man ska köra GTA SAMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 SA:MP. Men vänta till 0.2 kommer ut. Då tappar personerna vapnena på backen när dem dör, man kan köra tåg. M.m m.m Klick! Ok, då ska jag nog prova det. Brukar det vara många inne på rollspelsservern? Vad går jobben som du nämnde ut på? Xemtoth: Aja baja, sådant får vi inte diskutera här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Ok, då ska jag nog prova det. Brukar det vara många inne på rollspelsservern? Vad går jobben som du nämnde ut på? Xemtoth: Aja baja, sådant får vi inte diskutera här! Mja, det beror på hur man tolkar reglerna. Du svarar ju bara ja eller nej, och det får man ju. Xemtoth: Jag tror det funkar. Har inget CD-crack själv. (Faktiskt sant.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Ok, då ska jag nog prova det. Brukar det vara många inne på rollspelsservern? Vad går jobben som du nämnde ut på? Xemtoth: Aja baja, sådant får vi inte diskutera här! Rollspel, då spelar man ju rollspel. Precis som det låter. Är man polis så ska man jaga ner olagliga personer. Ge dem böter eller sätta dem i fängelse. Är man i ett gäng hänger man ut med dem och gör stötar ungufär. Taxi då kör man personer dit dem vill. Sen kan du ju skapa egna jobb. Skriv i forumet hur du tänkt jobba och vad det är etc. Kolla på andra så ser du hur dem gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts