Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 När jag hade en fråga om Steam gjorde jag en ny tråd, och för det blev jag varnad Det där är SlewMe's åsikt vet du, och det är inte han som bestämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Det där är SlewMe's åsikt vet du, och det är inte han som bestämmer. Är det inte han som äger sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Är det inte han som äger sidan? Nej? Det är Hultenius. Redigerad 24 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Är det inte han som äger sidan? Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 När jag hade en fråga om Steam gjorde jag en ny tråd, och för det blev jag varnad Nej, du blev inte varnad för att du gjorde en ny tråd. Du hade spammat en del på senare tid när du drog på dig din varning, det var en varning för allt överlag, inte för en specifik sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts