88Adam88 Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Finns dt fusk te alla Hp.. orka leta!! har 33st.. klarat 60% typ av spelet... Är på "Keep ur Friend Close..." but keep ur enemies even closer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Ja tror int de finns nå sånt fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Finns dt fusk te alla Hp.. orka leta!! har 33st.. klarat 60% typ av spelet... Är på "Keep ur Friend Close..." but keep ur enemies even closer" försök skriv vanligt, inget jävla "chat-språk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 jag har sett på en sida där domhar märkt ut alla hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 det finns ett fusk om man har ultimate cheats det vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 här www.rzgn.com/gtavc/images/other/hiddenpackmap.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 här www.rzgn.com/gtavc/images/other/hiddenpackmap.jpg så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 jaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR.Vercetti Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 om du köper gameshark (eller liknande) så finns det fusk som ger 100 hp men om du har 33 så får du 133 hps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag vet vart man kan köpa ultimet cheat cd. Antingen på GAME eller i www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 jag köpte min på GAME i täby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts