stattin Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Nån som varit med om att en polis stulit en bil nångång? Jag råkade köra på en mc polis häromdan när jag spelade, han fick sej nog en rejäl smäll för när han var på fötter igen så snodde han närmsta bil han kunde hitta och körde iväg igen. Dessutom brydde han sig inte om mig fastän jag körde in i han några gånger. Redigerad 4 januari, 2007 av stattin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Ja, det har jag sett ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Har hänt ett antal gånger... och för att rätta din ganska onödiga topic, detta ska vara i Dagens lol Sa Edition Edit: Ärtsoppa Redigerad 4 januari, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stattin Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 I dagens lol sa edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 I dagens lol sa edition? Bläääää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts