Eudoros Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Den filmtitel som jag riktar efter riktigt riktigt ordentligt, det är The Hobbit. Dock så kommer ju inte den förrns 2009, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Nya Halloween premiär den 31:e Augusti i år, i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (:!!! (:!!! (:!!! Längtar som fan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 http://www.datenstaub.net/uploads/simpsonsthemovie.jpg Jag längtade som fan efter den när jag fick höra att den var under produktion, men på senare tid har jag totalt lessnat på The Simpsons. Pallar knappt igenom ett avsnitt, hur ska jag orka se en hel film? Måste ju se den ändå, när man följt The Simpsons i typ 8 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Black Sheep. Den kommer bli en klassiker. Den filmtitel som jag riktar efter riktigt riktigt ordentligt, det är The Hobbit. Dock så kommer ju inte den förrns 2009, men ändå... Second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Idag är det ju världspremiär för Die Hard 4.0! Fattar inte varför jag inte har några biljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Idag är det ju världspremiär för Die Hard 4.0! Fattar inte varför jag inte har några biljetter Den måste jag se! Ettan och tvåan är bra filmer, ska bli riktigt intressant att se hur Willis lyckas i den filmen. Han har avslöjat att man kommer få höra han säga "Yippie-ka-yay, motherfucker" i den här filmen. Redigerad 27 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Die Hard 4 & Transformers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Den film som nog alla bör se fram till är ju Kung Pow 2: Tongue of Fury . Kommer dock inte förrän 2008... Redigerad 29 juni, 2007 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Harry Potter om 16dagar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Harry Potter om 16dagar!! Whaat, ärligt ?. Men Harry Potter brukar väl alltid komma på BIO vid November typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 En film jag (kanske lite oväntat) gått och sett fram emot med intresse är Moores nya dokumentär Sicko som handlar om sjukvården i USA och relaterade grejer, den har fått bra betyg av kritikerna och jag tänker se den inom de närmaste dagarna. Oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Den film som nog alla bör se fram till är ju Kung Pow 2: Tongue of Fury . Kommer dock inte förrän 2008... Du menar... Den ska få en 2a? Shit! Kom ihåg ettan, ganska sjuk film Lätt man ska se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Whaat, ärligt ?. Men Harry Potter brukar väl alltid komma på BIO vid November typ? Jo den kommer tidigt i år för ovanligheternas skull. Kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Och den ser ut att bli jäkligt najs. http://www.youtube.com/watch?v=GLud6yM47u8 Ska ses på bio. Har ju ändå vunnit en biobiljett av Chalmers, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 En film jag (kanske lite oväntat) gått och sett fram emot med intresse är Moores nya dokumentär Sicko som handlar om sjukvården i USA och relaterade grejer, den har fått bra betyg av kritikerna och jag tänker se den inom de närmaste dagarna. Oh yes. Såg den i förrgår, helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts