Misterwhoopee Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Det verkar bli en jävla massa uppföljare till filmer i år. Tycker filmskaparna borde satsa på lite nya idéer istället för att köra i gamla hjulspår. Finns det så mycket att tillföra när man kommer upp i 4:e uppföljaren egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Spider-Man 3 Pirates Of The Caribbean: At Worlds End Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer Ocean's 13 Live Free Or Die Hard Harry Potter And The Order Of The Phoenix Transformers Saw IV National Treasure 2 Rush hour 3 Dom dära låter som en bra lista för mig, fast jag lägger till Resident Evil 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Det verkar bli en jävla massa uppföljare till filmer i år. Tycker filmskaparna borde satsa på lite nya idéer istället för att köra i gamla hjulspår. Finns det så mycket att tillföra när man kommer upp i 4:e uppföljaren egentligen? Nä, men det finns pengar att tjäna!! Det kan bli lite trist med uppföljare till bra filmer, eftersom man oftast har för höga förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Skulle kunna quota hela förstaposten, och Boomers post. Pirates of the Caribbean: At Worlds End Spider-Man 3 Ocean's Thirteen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 300 verkar bli rätt fräsig. Inte min typ av film egentligen men ändå, måste ses eftersom det är samma regissör som Sin City. http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/large.html Frank Miller och Robert Rodriguez regisserar inte "300", det gör Zack Snyder. Själv längtar jag till - "The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford" - "Transformers" - "The Simpsons Movie" - "Live Free or Die Hard" - "Pirates of the Caribbean: Vid världens ände" - "Shrek den Tredje" - "Spider-Man 3" - egentligen inte, men måste bara få se Venom... - "T.M.N.T." ... och några andra. Men allra mest längtar jag till en film som kommer 2008: Christian Bale The Dark Knight Heath Ledger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Men allra mest längtar jag till en film som kommer 2008: Christian Bale The Dark Knight Heath Ledger Här har du något mer att längta till: The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian (2008) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Frank Miller och Robert Rodriguez regisserar inte "300", det gör Zack Snyder. Okej. Då har jag fått fel info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Nä, men det finns pengar att tjäna!! Det kan bli lite trist med uppföljare till bra filmer, eftersom man oftast har för höga förväntningar. Hehe, jo pengar är väl alltid en drivande kraft. Men faktum kvarstår att artistiskt sett blir många av uppföljarna ofta trötta upprepningar på det som första filmen handlade om. Givitvis finns det en hel del lyckade uppföljare också, men har man inget riktigt bra att tillföra en film som är bra och har gått bra på bio tycker jag man ska låta den vara utan trötta uppföljare... ---- Hmm, verkar inte vara så många som ser fram emot någon kommande svensk film här inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Nä, men det finns pengar att tjäna!! Det kan bli lite trist med uppföljare till bra filmer, eftersom man oftast har för höga förväntningar. Och FÖRVÄNTNINGAR och HYPE säljer som horor i Thailand. Ta t.ex. Bond-filmerna; filmbolaget kan i princip producera vilken skit som helst men ändå blir det med 99% säkerhet kassasucce. Välkommen till framtidens filmindustri. Hmm, verkar inte vara så många som ser fram emot någon kommande svensk film här inte? Arn! Redigerad 10 januari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Och FÖRVÄNTNINGAR och HYPE säljer som horor i Thailand. Ta t.ex. Bond-filmerna; filmbolaget kan i princip producera vilken skit som helst men ändå blir det med 99% säkerhet kassasucce. Välkommen till framtidens filmindustri. Arn! Also known as EA Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Här har du något mer att längta till: The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian (2008) Hänger på "Posta-filmer-som-kommer-under-2008-som-du-ser-fram-emot-med-stor-text"-trenden, och lägger till Wes Anderson's femte: The Darjeeling Limited (2008) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Hänger på "Posta-filmer-som-kommer-under-2008-som-du-ser-fram-emot-med-stor-text"-trenden, och lägger till den andra Harold And Kumar filmen: Fan, kom på att det inte hade nån titel än... Vad sägs om Harold And Kumar Going To Amsterdam? (2008) Redigerad 14 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Hänger på "Posta-filmer-som-kommer-under-2008-som-du-ser-fram-emot-med-stor-text"-trenden, och lägger till den andra Harold And Kumar filmen: Fan, kom på att det inte hade nån titel än... Vad sägs om Harold And Kumar Going To Amsterdam? (2008) Är det i Harold and Kumar go to white castle dom typ kör runt i hela USA efter en hamburgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det verkar bli en jävla massa uppföljare till filmer i år. Tycker filmskaparna borde satsa på lite nya idéer istället för att köra i gamla hjulspår. Finns det så mycket att tillföra när man kommer upp i 4:e uppföljaren egentligen? Oftast är det ju så att filmer som har uppföljare är ett spikat datum, det brukar inte "vanliga" filmer ha. Det kommer komma massvis med såna filmer i år, grejen är bara att man inte riktigt vet det. Sån koll har man när det gäller uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Spiderman 3 och Simpsons: the movie. Är de jag kan säga på rak arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Black Sheep. Den kommer bli en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Är det i Harold and Kumar go to white castle dom typ kör runt i hela USA efter en hamburgare? Jajjemen. I slutet ska dom ju följa efter Maria till amsterdam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Arn! Hmm, dessa 2 filmer bli mer och mer intressanta, särskilt nu när fler skådespelare har börjat offentliggöras. Sofia Helin, Stellan & Gustaf Skarsgård, Michael Nyqvist, Bibi Andersson, Lina Englund m.fl i större roller +massa utlänska skådisar. Bra skådespelare har de i alla fall samlat ihop.. och fler kanske det blir? Han, Joakim Nätterqvist som spelar huvudrollen har jag inte hört så mycket om, men läste i Aftonbladet att han var duktig på att rida och därför passade i rollen... Hur som hellst hoppas jag på Arn-filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Den Postal-baserade filmen av Uwe Boll med samma namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Mr Beans semester då? Ingen som längtar till den? Vet att jag ska se den och Harry Potter 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts