tommy killer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ny Pirates Of Cearbean Spiderman 3 Transformers Harry Potter Nya Die Hard Ocean's Thirteen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 300 verkar bli rätt fräsig. Inte min typ av film egentligen men ändå, måste ses eftersom det är samma regissör som Sin City. http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/large.html Har det också varit en serie av Frank Miller eller? Och det ska väl komma en Sin City 2? Hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Har det också varit en serie av Frank Miller eller? Och det ska väl komma en Sin City 2? Hoppas Jao, IMDB says att den kommer 2007. ...och är det någon annan som har märkt att det är Devon Aoki, aka. allas vår katanasvingande, shurikenkastande Miho, som är med i videon till The Killers - Bones, som f.ö. är regisserad av Tim Burton? Redigerad 5 januari, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Jao, IMDB says att den kommer 2007. ...och är det någon annan som har märkt att det är Devon Aoki, aka. allas vår katanasvingande, shurikenkastande Miho, som är med i videon till The Killers - Bones? Miho Okej, då ser jag, riktigt mycket, fram emot Sin City 2 då också. Och nej det har jag inte märkt, inte sett videon ens en gång. Blir att titta Vafan, jag tänkte fel. När du skrev Miho tänkte jag på Jessica Alba Den här tjejen ser ju... ung ut Redigerad 5 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 En till film som jag längtar efter som jag kom på nu är Mumien 3, finns inget om den på imdb, men våran guide i egypten sa att den börjades spela in i karnak för 2 månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Miho Okej, då ser jag, riktigt mycket, fram emot Sin City 2 då också. Och nej det har jag inte märkt, inte sett videon ens en gång. Blir att titta Vafan, jag tänkte fel. När du skrev Miho tänkte jag på Jessica Alba Den här tjejen ser ju... ung ut Hon spelar också Suki(?) i 2fast2furious. (Tjejen med den rosa bilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Harry Potter <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ska inte en ny Rocky-film komma snart? Sin City 2 ska man bara se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ska inte en ny Rocky-film komma snart? Rocky Balboa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Harry Potter. Det fanns också nån film, typ den hette nått med Iwo Jima. Hoppas den snart har premiär i sverige. =) Redigerad 5 januari, 2007 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Den nya Harry Potter-filmen ska jag nog se. Är annars alldeles för dåligt insatt i filmer för att se fram emot någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 300 verkar bli rätt fräsig. Inte min typ av film egentligen men ändå, måste ses eftersom det är samma regissör som Sin City. http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/large.html Damn, verkar jävligt bra Annars har vi: Sin City 2 Rocky Balboa Die Hard 4 Rambo IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ska inte en ny Rocky-film komma snart? Sin City 2 ska man bara se! Rocky.Balboa.2006.DVDSCR.REAL.CUSTOM.SWESUB.DVDr-nRon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Btw... Skulle inte Quentin Tarantino/Robert Rodriquez (stavning) släppa sin film i år, läst något sånt, tror till och med att jag startade en topic här om den. Det skulle bli 2 filmer på 60 minter som i slutändan slås ihop till samma film, skulle bli en slasherfilm av det blodiga slaget, och en del skulle delvis spelas in i Stockholm. Ah, Grindhouse! Måste se dem, kommer lätt bli cult. De verkar så jäkla coola. Trailers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ah, Grindhouse! Måste se dem, kommer lätt bli cult. De verkar så jäkla coola. Trailers Aa just det, så hette den, men var inte så säker på att det är rätt trailer, har för mig att dom skulle släppa ett par falska trailers av någon anledning. Men om den stämmer så verkar den bli hur cool som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Rocky.Balboa.2006.DVDSCR.REAL.CUSTOM.SWESUB.DVDr-nRon Jag skrev i "senaste sedda film" tråden att jag skulle se american pie 5. Då blev nån moderator förbannad och sa att jag fick skryta om vilka filmer jag ska ladda hem nån annanstans. Gäller det inte samma sak här? Oh yeah, jag glömde. Du står ju över lagen. Redigerad 6 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag skrev i "senaste sedda film" tråden att jag skulle se american pie 5. Då blev nån moderator förbannad och sa att jag fick skryta om vilka filmer jag ska ladda hem nån annanstans. Gäller det inte samma sak här? Oh yeah, jag glömde. Du står ju över lagen. Ditt enda syfte med det inlägget var ju att skryta med att du laddat hem den. "Jag ska se american pie 5 senare". Passar det inlägget i en tråd vars titel säger "Senaste sedda film"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Ditt enda syfte med det inlägget var ju att skryta med att du laddat hem den. "Jag ska se american pie 5 senare". Passar det inlägget i en tråd vars titel säger "Senaste sedda film"? Jag tänkte lite mera att jag kanske skulle skriva om den filmen sen? Men nu är det en tråd om vilka filmer som vi ser fram emot, inte vad filmerna heter när man laddat hem dom... Men jag ska inte starta nåt, bara undrade. Redigerad 6 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 En lista med en del filmer som kommer ut i år Oceans thirteen trode jag inte skulle komma i år, den lär vara grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Ghost Rider Spider-Man 3 Pirates Of The Caribbean: At Worlds End Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer Ocean's 13 Live Free Or Die Hard Harry Potter And The Order Of The Phoenix Transformers Saw IV National Treasure 2 The Brazilian Job Rush hour 3 Redigerad 8 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts