antflaxx Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Någon som vet var man kan beställa den Satanistiska Bibeln på svenska? Om den nu finns översatt på svenska vill säga. Annars får jag beställa den Engelska på www.cdon.com. Skribb du har väl svar på detta? Har inte haft kontakt med Frenzy idag, för annars hade jag kunnat fråga honom. Jag menar då; "The Satanic Bible". Som är skriven av Anton Szandor LaVey. Redigerad 4 januari, 2007 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Skickat länk på msn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Annars kan du ju alltid kontakta din lokala satanistförsamling. Skribb du har väl svar på detta? Sist jag kollade var han ateist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Annars kan du ju alltid kontakta din lokala satanistförsamling. Sist jag kollade var han ateist. Jaså, tack för svaren i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Annars kan du ju alltid kontakta din lokala satanistförsamling. Sist jag kollade var han ateist. Vad har gjort dig så rolig på sista tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vad har gjort dig så rolig på sista tiden? Förstår faktiskt inte det roliga. Well, som både du, jag och Umberto vet så finns det inte precis många sataniska församlingar. Men det finns faktiskt en i sverige. Belial.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Förstår faktiskt inte det roliga. Skribb du har väl svar på detta? Sist jag kollade var han ateist. Det är typ som.. :S ähh.. det var inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har faktist tänkt beställa den här snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har faktist tänkt beställa den här snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Vad i helsefyr gör man i en satanistförsamling, bortsett från att grupprunka till Lavey-tramset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vad i helsefyr gör man i en satanistförsamling, bortsett från att grupprunka till Lavey-tramset? Vad gör folk i Svenska Kyrkan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vad gör folk i Svenska Kyrkan? Och Moskéerna (som är värre än svenska kyrkan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vad gör folk i Svenska Kyrkan? Varför varför varför varför varför varför varför varför var du tvungen att kontra min fråga med en fråga? Det är svar jag vill ha. Och I lol är jätterolig som spinner vidare på Frenzys inlägg, howdy-har... ... NAT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Varför varför varför varför varför varför varför varför var du tvungen att kontra min fråga med en fråga? Det är svar jag vill ha. Och I lol är jätterolig som spinner vidare på Frenzys inlägg, howdy-har... ... NAT. Kan mycket väl svara på din fråga. Ritualer och "The Black Mass" är några saker som satanister gör i den Sataniska kyrkan, men man måste absolut inte delta i något av det om man inte vill. Finns flera olika typer av ritualer, antar att du syftade på Sexuella Ritualer när du menade grupprunka... Annars är det väl alltid kul att träffa likasinnade människor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kan mycket väl svara på din fråga. Ritualer och "The Black Mass" är några saker som satanister gör i den Sataniska kyrkan, men man måste absolut inte delta i något av det om man inte vill. Finns flera olika typer av ritualer, antar att du syftade på Sexuella Ritualer när du menade grupprunka... Annars är det väl alltid kul att träffa likasinnade människor också. Låter både spännande och exotiskt. Hur hittar man dessa sällskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts