Solidsnake Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Exakt på pricken den 23 oktober. kl 12.39.39. Dvs det är ingen som vet. Jag visste att det skulle blie sent i år. Orka vänta tills dess om det nu släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag visste att det skulle blie sent i år. Orka vänta tills dess om det nu släpps. Du måste skoja? Är du på riktigt? Årets forumstolpskott isånnafall, möjligtvis en tomte också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Taget från Pc-Gamer: " Diablo 3 kommer, va så säkra på det." "Release: 2007?" Det är ju ett påstående, de har skrivit in spelet under "Psst, rykte". Get it? Rykte! Det de menar med "Diablo 3 kommer, var så säkra på det." Är att Blizzard helt enkelt inte bara kan släppa en så populär spelserie. Så det är fortfarande bara rykten, det ända vi kan göra är att hoppas och inget mer. Just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har du nånsin räknat alla runewords, sets, uniques, rares osv? Kan ju säga att det finns rätt många.. Oj du skojar?!?!?!? finns det runewords?! psst, jag har haft nästan alla runewords, sets, unique och rare och jag hoppas fortfarande på att det blir många fler BRA items. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Oj du skojar?!?!?!? finns det runewords?! psst, jag har haft nästan alla runewords, sets, unique och rare och jag hoppas fortfarande på att det blir många fler BRA items. Tvivlar på att du haft ALLA rares. Sen har vi ju en bunt med crafted items också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tvivlar på att du haft ALLA rares. Sen har vi ju en bunt med crafted items också. Det har ju funnits ute ett tag så helt omösligt är det inte Det lär ju komma en 3a så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tvivlar på att du haft ALLA rares. Sen har vi ju en bunt med crafted items också. Han skrev nästan, och jag kan säga att det har nog jag med. Inte så svårt, med tanke på hur gammalt spelet faktist är. Det har givigt mig många roliga minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det har givigt mig många roliga minnen. Och många knepiga, som att man har gått upp kl 5 på morgonen för att kunna lira lite innan skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Tvivlar på att du haft ALLA rares. Sen har vi ju en bunt med crafted items också. Jag kan göra en walk-through om du vill. 1. Köp LoD 2. fixa 600 Magic Find. 3. farma Act 1 och Act 3 bossen, du får minst 10 rares på en dag(som man kan sälja alltså) om du grindar massor. Tog min kompis 2 månader från att vara pank till att ha dom bästa rare, alla sets, crafted och "runord" items, han kunde i princip köpa vad han ville. Redigerad 7 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Jag kan göra en walk-through om du vill. 1. Köp LoD 2. fixa 600 Magic Find. 3. farma Act 1 och Act 3 bossen, du får minst 10 rares på en dag(som man kan sälja alltså) om du grindar massor. Tog min kompis 2 månader från att vara pank till att ha dom bästa rare, alla sets, crafted och "runord" items, han kunde i princip köpa vad han ville. Pfft, har haft LoD sen det kom ut Sen lirar jag inte vanliga LoD, kör på D2R, finns en grymt svår boss där, andurmediaal, tar du hon utan buggade items med en sorc eller nått så har du väldans tur Hon one-hittar dig och är ofta lightning+psy+cold immune Sen farmar jag hellre hell-cows med 1000mf Redigerad 7 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Pfft, har haft LoD sen det kom ut Sen lirar jag inte vanliga LoD, kör på D2R, finns en grymt svår boss där, andurmediaal, tar du hon utan buggade items med en sorc eller nått så har du väldans tur Hon one-hittar dig och är ofta lightning+psy+cold immune Sen farmar jag hellre hell-cows med 1000mf större drop chance på bossar än på cows, tro mig jag har testat. Får jag dessutom fråga, vad är D2R? har faktiskt ingen aning om massa LoD snack längre. Redigerad 7 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 större drop chance på bossar än på cows, tro mig jag har testat. Får jag dessutom fråga, vad är D2R? har faktiskt ingen aning om massa LoD snack längre. Diablo 2 Relived, privatrealm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Diablo 2 Relived, privatrealm. ska man spela privatrealm kan man iaf göra det på ett bra spel. Edit: jag säger inte att d2 suger, men det finns många bättre spel. Redigerad 7 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag visste att det skulle blie sent i år. Orka vänta tills dess om det nu släpps. Haha, du är bara för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts