Jump to content

Diablo 3?

Solidsnake
 Share

Recommended Posts

Taget från Pc-Gamer:

" Diablo 3 kommer, va så säkra på det."

"Release: 2007?" :)

Det är ju ett påstående, de har skrivit in spelet under "Psst, rykte". Get it? Rykte!

Det de menar med "Diablo 3 kommer, var så säkra på det." Är att Blizzard helt enkelt inte bara kan släppa en så populär spelserie.

Så det är fortfarande bara rykten, det ända vi kan göra är att hoppas och inget mer. Just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvivlar på att du haft ALLA rares. Sen har vi ju en bunt med crafted items också.

Jag kan göra en walk-through om du vill.

1. Köp LoD

2. fixa 600 Magic Find.

3. farma Act 1 och Act 3 bossen, du får minst 10 rares på en dag(som man kan sälja alltså) om du grindar massor.

Tog min kompis 2 månader från att vara pank till att ha dom bästa rare, alla sets, crafted och "runord" items, han kunde i princip köpa vad han ville.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan göra en walk-through om du vill.

1. Köp LoD

2. fixa 600 Magic Find.

3. farma Act 1 och Act 3 bossen, du får minst 10 rares på en dag(som man kan sälja alltså) om du grindar massor.

Tog min kompis 2 månader från att vara pank till att ha dom bästa rare, alla sets, crafted och "runord" items, han kunde i princip köpa vad han ville.

Pfft, har haft LoD sen det kom ut ;) Sen lirar jag inte vanliga LoD, kör på D2R, finns en grymt svår boss där, andurmediaal, tar du hon utan buggade items med en sorc eller nått så har du väldans tur ^_^ Hon one-hittar dig och är ofta lightning+psy+cold immune :lol:

Sen farmar jag hellre hell-cows med 1000mf

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pfft, har haft LoD sen det kom ut ;) Sen lirar jag inte vanliga LoD, kör på D2R, finns en grymt svår boss där, andurmediaal, tar du hon utan buggade items med en sorc eller nått så har du väldans tur ^_^ Hon one-hittar dig och är ofta lightning+psy+cold immune :lol:

Sen farmar jag hellre hell-cows med 1000mf

större drop chance på bossar än på cows, tro mig jag har testat. Får jag dessutom fråga, vad är D2R? har faktiskt ingen aning om massa LoD snack längre.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor