Solidsnake Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Har hört rykten om att Diablo 3 ska komma ut. Jag sökt lite och hittade denna sida med lite Info. KÄLLA--->Diablo 3 EDIT: Mera Sidor med Info om Diablo 3. SIDA Game Spy 1up Själv tror jag detta kommer blie lyckad spel om det nu kommer ut. Har ju dom andra Diablo Spelen. Redigerad 4 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Tror dom kommer sabba det. Har en känsla av att dom kommer att göra det till ett MMORPG istället för ett hack&slash spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Tror dom kommer sabba det. Har en känsla av att dom kommer att göra det till ett MMORPG istället för ett hack&slash spel. Bara att vänta o se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Det ända jag hoppas på är att det släpps någon gång under 2007, det kanske inte är så jättetroligt med tanke på att de redan har hunnit lägga ner utvecklingen en gång och det ännu bara är rykten om att de ens tänker göra en trea. Men blizzard har ju flera gånger skickat ut bilder som ska tyda på att en trea ska komma. Så det är väl bara att hoppas och vänta. Redigerad 4 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) En till sida med info: Diablo3.com Här finns även fake-trailers: Diablo3FakeTrailers Redigerad 4 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 En till sida med info: Diablo3.com Här finns även fake-trailers: Diablo3FakeTrailers Varför tror du detta är fake med filmerna. Jag menar bara för dte är Fake filmer så behöver det ej bara en fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Varför tror du detta är fake med filmerna? Jag menar bara för det är fake filmer så behöver det ej vara en fake Om det är en fejk så är det väl en fejk Edit: Fixade din post lite Redigerad 4 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Varför tror du detta är fake med filmerna. Jag menar bara för dte är Fake filmer så behöver det ej bara en fake För att blizzard inte har gett ut någon riktig trailer. Sen har nog diablo3.com tagit kontakt med dom som gjort trailerna och frågat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Om det är en fejk så är det väl en fejk Edit: Fixade din post lite Oj hehe blev visst lite stav fel där brukar ibland balnda ihop dte och det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Oj hehe blev visst lite stav fel där brukar ibland balnda ihop dte och det. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Oj hehe blev visst lite stav fel där brukar ibland balnda ihop dte och det. Hela du verkar vara ett stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Hela du verkar vara ett stavfel. Gå och lägg dig. alal skriver fan fel nångång så du kan gå och dra nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Gå och lägg dig. alal skriver fan fel nångång så du kan gå och dra nånstans! "nångång" - Ja. Fast jag tror visst att det är någon som har krossat den där "nångång" gränsen för länge sedan... Varför tittar du inte igenom din post efter stavfel när du skrivit den, innan du postar allt? Redigerad 4 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 "nångång" - Ja. Fast jag tror visst att det är någon som har krossat den där "nångång" gränsen för länge sedan... Varför tittar du inte igenom din post efter stavfel när du skrivit den, innan du postar allt? Tror du jag orkar kolla genom mitt inlägg? Nopp det gör jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Tror du jag orkar kolla genom mitt inlägg? Nopp det gör jag ej Men snälla nån, då får du gärna börja med det - åtminstonde för resten av alla medlemmar här som måste läsa det du skriver's skull. Redigerad 4 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Kommer Diablo 3 så hoppas jag verkligen inte det blir någon 00n grafik, dock lite förbättrad från LoD, sen måååååånga mer vapen med mycket mer bank och invent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Taget från Pc-Gamer: " Diablo 3 kommer, va så säkra på det." "Release: 2007?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Taget från Pc-Gamer: " Diablo 3 kommer, va så säkra på det." "Release: 2007?" YEAH när kommer Releasen i år da?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Kommer Diablo 3 så hoppas jag verkligen inte det blir någon 00n grafik, dock lite förbättrad från LoD, sen måååååånga mer vapen med mycket mer bank och invent. Har du nånsin räknat alla runewords, sets, uniques, rares osv? Kan ju säga att det finns rätt många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 YEAH när kommer Releasen i år da?. Exakt på pricken den 23 oktober. kl 12.39.39. Dvs det är ingen som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts