kattälskaren Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Sådär... Då har jag påbörjat ett nytt hemsideprojekt. Den här gången handlar det om att försöka skaffa kontakter utomlands, eller åtminstånde kommunicera med folk världen över. Vill ni så kan ni gå med på www.atfreeforum.com/homies. Om någon vill vara med som admin, eller göra en hemsida åt communityn är det bara att skriva upp sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vad är poängen med ett sånt forum? Det är rätt ut att skaffa vänner från andra länder som man kommunicerar med, och kanske eventuellt träffar någon dag, och för att lära känna andra länder, och dess folks synsätt på olika saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det är rätt ut att skaffa vänner från andra länder som man kommunicerar med, och kanske eventuellt träffar någon dag, och för att lära känna andra länder, och dess folks synsätt på olika saker! Tror att det finns något sådant...vafan heter det...internet tror jag, samt ett överflöd att siter som tillåter detta. Orka lägga tid på sånt här, och verkligen TRO att man kan lyckas, köp en lott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Fattar inte varför ni tycker det är ett skitforum. Det har varit uppe i TRE TIMMAR. Sidan har en ganska stor avdelning som är till enbart för att ni ska kunna klaga och ge idéer till förbättringar, något INGEN har använt ännu. Heller har ingen skrivit något klagomål (förutom hastighet) här. Nu quotade du fel tror jag, jag har inte klagat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kollade in en snabbis. Njae, inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Du den där sidan är seg jag har 100/10 bredband och den är seg(modem-hastighet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Tror att det finns något sådant...vafan heter det...internet tror jag, samt ett överflöd att siter som tillåter detta. Orka lägga tid på sånt här, och verkligen TRO att man kan lyckas, köp en lott. Det vanligaste är att man debatterar i något särskillt ämne då det är internationella sajter. Jag har länge letat efter sidor som är till för att få utländska vänner (ja, jag HAR googlat, altavistat OCH yahooat), men jag har aldrig funnit en hemsida som erbjuder just det. Därför skapade jag en egen community. Jag är medveten om den minimala chansen att lyckas, men jag finner det kul att pyssla med sånt här. Jag har haft flera sidor innan, som har "floppat" (fast ändå fick GTA4GC på något sätt 100 seriösa underskrifter). Ni minns kanske GTA4GC.tk och Democracy Media. Men gissa vad: jag tycker det är KUL att fippla med det här. Då/om den här sidan floppar och dör ut kommer det ta ett halvår, så börjar jag på ny rulle. Det är många här som sysslar med webbradio, dessa får underligt nog inga klagomål på att "det finns ingen som lyssnar, onödigt att du pysslar med det". @alexzander Jaha... Kan ni några andra gratisforum som är snabbare? Körde forums4free en gång i tiden, men de verkar inte finnas kvar. Redigerad 3 januari, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det vanligaste är att man debatterar i något särskillt ämne då det är internationella sajter. Jag har länge letat efter sidor som är till för att få utländska vänner (ja, jag HAR googlat, altavistat OCH yahooat), men jag har aldrig funnit en hemsida som erbjuder just det. Därför skapade jag en egen community. . http://www.myspace.com/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 @alexzander Jaha... Kan ni några andra gratisforum som är snabbare? Körde forums4free en gång i tiden, men de verkar inte finnas kvar. invisionfree har fortfarande ganska snabba servrar och forum systemet fungerar bra... i'm w/ KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det vanligaste är att man debatterar i något särskillt ämne då det är internationella sajter. Jag har länge letat efter sidor som är till för att få utländska vänner (ja, jag HAR googlat, altavistat OCH yahooat), men jag har aldrig funnit en hemsida som erbjuder just det. Därför skapade jag en egen community. Jag är medveten om den minimala chansen att lyckas, men jag finner det kul att pyssla med sånt här. Jag har haft flera sidor innan, som har "floppat" (fast ändå fick GTA4GC på något sätt 100 seriösa underskrifter). Ni minns kanske GTA4GC.tk och Democracy Media. Men gissa vad: jag tycker det är KUL att fippla med det här. Då/om den här sidan floppar och dör ut kommer det ta ett halvår, så börjar jag på ny rulle. Det är många här som sysslar med webbradio, dessa får underligt nog inga klagomål på att "det finns ingen som lyssnar, onödigt att du pysslar med det". @alexzander Jaha... Kan ni några andra gratisforum som är snabbare? Körde forums4free en gång i tiden, men de verkar inte finnas kvar. Fast om du vill ha kontakt med folk över världen förstår jag inte varför du postar den på GTAsajten där du redan är medlem. Jag tror inte många här går dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Fast om du vill ha kontakt med folk över världen förstår jag inte varför du postar den på GTAsajten där du redan är medlem. Jag tror inte många här går dit. Oj, det var tametusan dagens sanning. Good one! Men nu ska jag inte vara negativ på något sätt. Det skadar ju inte att göra ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Darkjak, din engelska är riktigt bra iaf. Kul idé, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Undrar hur det kommer att gå med det hära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Fattar inte varför ni tycker det är ett skitforum. Det har varit uppe i TRE TIMMAR. Sidan har en ganska stor avdelning som är till enbart för att ni ska kunna klaga och ge idéer till förbättringar, något INGEN har använt ännu. Heller har ingen skrivit något klagomål (förutom hastighet) här. Eftersom varenda jävla forum som folk slänger upp här och raggar folk på alltid slutar i papperskorgen. Ni kanske får 100 medlemmar, och då ska du vara stolt. Men hur kul är ett sådant forum? Det kommer bli som allt annat. Ett par GTAsajtare som reggar sig, och sen ett par polare till skaparen av forumet. Ni kommer att tycka det är bra i 2 dagar, sen kommer folk att tröttna och aldrig logga in igen. Du sitter sen där själv, med bara dina RL kompisar då dom inte vill såra dig, och till slut lägger du ner skiten då ingen var intresserad. Vad är det för fel på MSN.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Eftersom varenda jävla forum som folk slänger upp här och raggar folk på alltid slutar i papperskorgen. GTA: Sweden/Modarkivet har faktiskt klarat sig Redigerad 4 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Det kommer bli som allt annat. Ett par GTAsajtare som reggar sig, och sen ett par polare till skaparen av forumet. Ni kommer att tycka det är bra i 2 dagar, sen kommer folk att tröttna och aldrig logga in igen. Du sitter sen där själv, med bara dina RL kompisar då dom inte vill såra dig, och till slut lägger du ner skiten då ingen var intresserad. Glöm inte att alla utom en eller två personer är admins/moderatorer också. Att ge folk lite makt (som de iof inte kommer ha någon användning av) är ett perfekt sätt att skaffa nya vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 GTA: Sweden/Modarkivet har faktiskt klarat sig ...som båda är dina, eller som ligger på ditt webhotell. Anledningen till att dom är kvar är för att ni inte tar ner dom. Ska du inte räkna med Flyff Sverige också, vad blev det? 20 medlemmar. Det jag säger är att ragga medlemmar till ett forum på ett annat forum aldrig funkar. Ett forum ska folk hitta självmant eller höra från kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) ...som båda är dina, eller som ligger på ditt webhotell. Anledningen till att dom är kvar är för att ni inte tar ner dom. Ska du inte räkna med Flyff Sverige också, vad blev det? 20 medlemmar. Det jag säger är att ragga medlemmar till ett forum på ett annat forum aldrig funkar. Ett forum ska folk hitta självmant eller höra från kompisar. Flyff Sverige blev mer eller mindre en flopp, då jag helt la ner arbetet med den. Modarkivet däremot har ca. 30 nya medlemmar per dag. Har en jävla vilja, därför Beffo Community är uppe, nu gäller det bara att ha en vilja att marknadsföra den. Att regga folk från ett forum fungerar, i GTA: swedens fall fungerade det för att det var ett ämne som folk gillade och handlade om GTA. Redigerad 4 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Flyff Sverige blev mer eller mindre en flopp, då jag helt la ner arbetet med den. Modarkivet däremot har ca. 30 nya medlemmar per dag. Har en jävla vilja, därför Beffo Community är uppe, nu gäller det bara att ha en vilja att marknadsföra den. Att regga folk från ett forum fungerar, i GTA: swedens fall fungerade det för att det var ett ämne som folk gillade och handlade om GTA. Såklart GTA: Sweden funkar att ragga folk på Sveriges största GTA forum, det säger sig självt. Men ett internationellt forum, där folk ska söka folk från andra länder funkar inte så bra på ett helsvenskt forum där medelåldern ligger på 12, och folk inte äns kan engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Sag vader ni vill, int homies ar betydligt snabbare an gtasajten. Gick in pa bagge med wii, some interest anvander cookies, och min sida spoade gtas. Orsaken till att gtas gar snabbare for er ar att ni hard tonvis med cookies france gtas! Darmed interest sagt att gtas ar daligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts