darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Sådär... Då har jag påbörjat ett nytt hemsideprojekt. Den här gången handlar det om att försöka skaffa kontakter utomlands, eller åtminstånde kommunicera med folk världen över. Vill ni så kan ni gå med på www.atfreeforum.com/homies. Om någon vill vara med som admin, eller göra en hemsida åt communityn är det bara att skriva upp sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Bra val av forum, men vill du verkligen att folk ska besöka och ha intresse för forumet så styla det lite och försöka gärna också göra en hemsida till det eller möjligtvis en disclaimer med info. Gärna också en .com .net .org .se .nu eller liknande adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Kul idé, det sker automatiskt på många forum att man får vänner världen över, har dock aldrig sett en sida som inriktar sig på det. Jag skulle dock skippa phpbb grejen och köra på ett invison, men det är min personliga åsikt att phpbb är så fruktansvärt fult, iallafall om du stylar om det. Redigerad 3 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 . http://www.myspace.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Sådär. Nu har jag bytt utseende på forumet till Avalanche, som jag faktiskt tycker ser ganska bra ut. Nån mer som vill gå med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ännu ett skitforum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Byt server, sidan är seg. Skulle aldrig orka sitta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Byt server, sidan är seg. Skulle aldrig orka sitta på den. ...Konstigt. Funkar väldigt fint för mig. Skriv det under complaints, så får vi se om det är fler som tycker det segar... @Frenzy Värst vad du var trevlig idag Redigerad 3 januari, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) ...Konstigt. Funkar väldigt fint för mig. Han har rätt, den är seg. Tog ett "bra" tag att ladda alla bilder som skulle ladda klart innan hela forumet syntes som det skulle. Med "ett bra tag" så jämför jag med det här forumet. Redigerad 3 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Har lagt upp en poll om saken. Tillsvidare kan ni kanske ge tips om andra, snabbare gratisforum? Och så har jag ändrat design på sidan, så den ser i alla fall lite bättre ut. *Edit* Än så länge leder average. 0 på lightning quick, 2 på average, 0 på slow, 0 på very slow... Redigerad 3 januari, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag reggar mig för att jag är en sådan forumbög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Har lagt upp en poll om saken. Tillsvidare kan ni kanske ge tips om andra, snabbare gratisforum? Och så har jag ändrat design på sidan, så den ser i alla fall lite bättre ut. Kommer bli en häftigt tight omröstning med hela 4-5 röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Har ställt om tema, var ganska mycket bilder på det förra. Vad tycker ni nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ännu ett skitforum! QFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 QFT! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Byt server, sidan är seg. Skulle aldrig orka sitta på den. Går skitfint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 ? quoted for truth? ---- Reggar mig, vi får väl se vad det blir av det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 quoted for truth? ---- Reggar mig, vi får väl se vad det blir av det här Fattar inte varför ni tycker det är ett skitforum. Det har varit uppe i TRE TIMMAR. Sidan har en ganska stor avdelning som är till enbart för att ni ska kunna klaga och ge idéer till förbättringar, något INGEN har använt ännu. Heller har ingen skrivit något klagomål (förutom hastighet) här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det är ett skitforum för att du inte kommer lyckas. Det finns redan mängder med alternativ som funkar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vad är poängen med ett sånt forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts