RavenE Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 De formaten jag kan rendera som i vegas är: aif ac3 mpg mpg2 mp3 ogg mov rm wav pca w64 avi wav wma wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 De formaten jag kan rendera som i vegas är: aif ac3 mpg mpg2 mp3 ogg mov rm wav pca w64 avi wav wma wmv Jo men du kan komprimera filmen efter åt i Virtual Dub. Sen laddar du hem Xvid och packar med det. Vegas rendrerar i opackad avi. Vilket är illa. Kolla hur man gör en film tråden i VC forumet eller SA forumet så ser du hur man komprimerar filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vilket program använde du för att få den baklänges? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vilket program använde du för att få den baklänges? Sony Vegas 5.0. @Merkky: Okej, ska ta mig en titt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Titta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Hoppa baklänges ner från en relativthög punkt. Då kommer det se ut som att du kan hoppa hööööögt. Annat alternativ är att bajs, för att få det att se ut som att en brun klump gräver sig in i din röv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Onanera baklänges så ser det ut som om du sprutar dig själv på snoppen. Va fan den skulle ju jag säga nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Har lagt upp den på Youtube nu, uppdaterar då länken fungerar. Här är filmen. Redigerad 4 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Har lagt upp den på Youtube nu, uppdaterar då länken fungerar. Här är filmen. Kuddarna var bra Redigerad 4 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Har lagt upp den på Youtube nu, uppdaterar då länken fungerar. Här är filmen. Kuddarna var snyggast bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Tackar tackar. Ska se om vi gör någon mer typ imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Haha, härlig video måste jag få säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Som sagt, kuddarna blev faktiskt jävligt balla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Trevlig, lite kort men bra gjort. Här finns en jag diggar skarpt. Press me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Trevlig, lite kort men bra gjort. Här finns en jag diggar skarpt. Press me! Fjärrkontrollen gjorde de väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Trevlig, lite kort men bra gjort. Här finns en jag diggar skarpt. Press me! Rätt snyggt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Fjärrkontrollen gjorde de väldigt bra. Trädgårdsborden var tuffa ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Trevlig, lite kort men bra gjort. Här finns en jag diggar skarpt. Press me! Jag som precis skulle posta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Kom på en sak till! Om man sätter ett glas mot munnen och spyr i det, och ställer ner på bordet. Då ser det ut som om man dricker spya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Kom på en sak till! Om man sätter ett glas mot munnen och spyr i det, och ställer ner på bordet. Då ser det ut som om man dricker spya. Kan du inte testa det imorrnkväll? (Det är Fredag imorrn väl?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts