RavenE Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Någon som har tips på saker jag och mina kompisar kan filma och sen spela upp baklänges? Hittills har vi: Hällt upp vatten, druckit vatten, ätit banan, rivit papper, slängt kuddar. Redigerad 3 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Lägg gärna upp på youtube eller liknande så vi kan se de. tips: Släng er i en säng, (så det ser ut som att ni flyger upp sen) Släng upp en godis och fånga med munnen (lär se ut om att ni spottar upp den ur halsen och landar i näven) ... Redigerad 3 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jodå, kan lägga upp det på youtube sen. Rätt bra idéer du gav, får se om vi tar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Bygg upp ett fort med kuddar eller liknande. Det ser väldigt tufft ut när du tex har släppt kudden forward, så använder du "the force" för att lyfta upp den backward. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Digga nån låt fett - Headbänga och var helt galen! - Kasta en snöboll - Du kan ligga ner, sätta dig upp sen kasta. Ser ut som nån kastar en snöboll på din hand och du ramlar? - Äta chips - Tugga, svälja. Allt från att öppna påse/hälla i skålen till att svälja och le. - Editerar in mer sen - Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kom på en sak när jag såg VickeX signatur... Testa att blåsa ut ett ljus så att ni tänder ljuset genom att blåsa på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Gå baklänges genom stan, sen spela upp baklänges, så det ser ut som om du går rätt och alla andra fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ha en färdig Rubiks kub, som du "mixar till". Det kommer se ut som att du är svinduktig på att klara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Rita en bild och spela det baklänges så ser det ut som du suddar med pennan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Rita en bild och spela det baklänges så ser det ut som du suddar med pennan Eller sudda en bild och spela det baklänges så ser det ut som att du ritar med suddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Onanera baklänges så ser det ut som om du sprutar dig själv på snoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Onanera baklänges så ser det ut som om du sprutar dig själv på snoppen. Ännu värre: det skulle ju se ut som att någon annan "ejakulerar" på hans snopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ännu värre: det skulle ju se ut som att någon annan "ejakulerar" på hans snopp.. Ännu värre: det skulle ju se ut som att någon annan "ejakulerar" in i hans snopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Haha, nice tips. Har gjort klart den nu, men den är över 400mb stor. Vart kan jag ladda upp den? Youtube och putfile tar som sagt inte emot så stora filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Haha, nice tips. Har gjort klart den nu, men den är över 400mb stor. Vart kan jag ladda upp den? Youtube och putfile tar som sagt inte emot så stora filer. rapidshare.de antar jag.. men frågan är om nån verkligen orkar tanka den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Onanera baklänges så ser det ut som om du sprutar dig själv på snoppen. Hahaha! Ät bara en massa jävla grejer. Knäck en valnöt. Krossa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Haha, nice tips. Har gjort klart den nu, men den är över 400mb stor. Vart kan jag ladda upp den? Youtube och putfile tar som sagt inte emot så stora filer. 400mb? Packa ihop den i nåt annat codec då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Onanera baklänges så ser det ut som om du sprutar dig själv på snoppen. Hahahaha! Det där var nog fan det roligaste jag läst i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) 400mb? Packa ihop den i nåt annat codec då? XviD Redigerad 3 januari, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Onanera baklänges så ser det ut som om du sprutar dig själv på snoppen. Omg dagens humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts