Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 VC för staden, atmosfären och solnedgången. ...och musiken. Och solnedgången, ojojoj vad den är fin. Kör helikopter vid Hyman Condo vid solnedgången så får ni se nåt ruggigt vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 ...och musiken. Och solnedgången, ojojoj vad den är fin. Kör helikopter vid Hyman Condo vid solnedgången så får ni se nåt ruggigt vackert. Dammit, minnen. Undrar hur SA skulle se ut i VCs grafik motor. Några gör en sån mod där LC och SA läggs till i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 VC har en story, SA har bara en handling. Ta det som du skulle tycka mest om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Som du kanske har märkt Digger så är dom flesta i denna tråden VC-fans. Men du ska inte tor att SA är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det kanske är mer sant. VC är skitbra, SA är inte dåligt. SA är skitbra om man gillar hiphop och all sån kultur, och storleken får man inte klaga på. Jag tyckte det var roligare att upptäcka SA än VC, och det finns fortfarande lite ställen jag inte sett förr. Däremot om man, som jag, inte är nåt direkt större fan av hiphop och ghettokultur, kan det ibland kännas tungt att komma vidare. Men det är inte så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Det kanske är mer sant. VC är skitbra, SA är inte dåligt. SA är skitbra om man gillar hiphop och all sån kultur, och storleken får man inte klaga på. Jag tyckte det var roligare att upptäcka SA än VC, och det finns fortfarande lite ställen jag inte sett förr. Håller med dig stort, Jag har inte spelat VC så mycket men om jag skulle spela lika mycket som SA skulle jag nog tycka mer om VC, Det är skit jobbigt med all hiphop Kultur och sånt men Å-andra sidan så finns det rätt mycket rock också, T.ex Rock hotellet På Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Har inte gjorts ett bättre spel än SA hur bra story som helst och as bra musik, jag gillar ju då iofs hip hop/rap men jag gilla nästan all musik i SA. Story var hur bra som helst, gilla gangsta stilen äntligen. Tycker allt i SA är bättre än i VC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Man kan nästan ta det som regel: Bara "hiphopar/rappingfans" tycker SA är bättre än VC. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Man kan nästan ta det som regel: Bara "hiphopar/rappingfans" tycker SA är bättre än VC. Eller? Jag vet flera som tycker mer om Sa fastän dom inte gillar hip hop så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Två dagar gammal, och trådskaparen har fått "ett svar". Men måste ändå säga att jag är fashinerad över att ingen har nämnt countryside i SA. Helt underbart att åka i skogen med en lite random dålig bil och lyssna på K-Rose (Country music) sen tycker jag att SA vädret och solnedgången där inte är något större problem. Det är fint där också. Men jag är inte SA-Fanboy. Inte heller VC-Fanboy. Men vafan är han då tänker ni? Jag är GTA-Fanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Två dagar gammal, och trådskaparen har fått "ett svar". Men måste ändå säga att jag är fashinerad över att ingen har nämnt countryside i SA. Helt underbart att åka i skogen med en lite random dålig bil och lyssna på K-Rose (Country music) sen tycker jag att SA vädret och solnedgången där inte är något större problem. Det är fint där också. Men jag är inte SA-Fanboy. Inte heller VC-Fanboy. Men vafan är han då tänker ni? Jag är GTA-Fanboy Man behöver inte vara fanboy för att yttra sina åsikter, sonny. Men countryside var vackert, ja. När man kom ut dit och slapp LS kändes det som att spelet föddes på nytt, och att det var en väldig vändpunkt i storyn, miljön och det allra mesta, faktiskt. Att upptäcka countryside och vara så väldigt ensam var väldigt, väldigt fint. Att helt utforska en så stor plats alldeles ensam med K-Rose som enda sällskap på sin Sanchez var... vansinnigt mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Håller med henkeiiboy lite...... SA var inte allt för rolgit fram tills att man kom ifrån LS.. suck all denna hiphop.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jupp, men det blir vad man gör det till jag lyssnar mest på Radio X eller inget alls, och Klär mig svart m.m. Men ändå lite större blanding tror jag skulle ha uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Blir vad man gör det till.... självklart.. har inget annat en Radio X på..... Men du menar att du lyckas ignorera resten av hela LS.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag förstår inte varför så många är negativa till hiphopen. Spelar verkligen musiken så stor roll för er. Om det skulle komma ett GTA med massa rock skulle jag bara byta radiokanal. Fast jag bryr mig inte för jag lyssnar nästan aldrig på musik i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag förstår inte varför så många är negativa till hiphopen. Spelar verkligen musiken så stor roll för er. Om det skulle komma ett GTA med massa rock skulle jag bara byta radiokanal. Fast jag bryr mig inte för jag lyssnar nästan aldrig på musik i spelet. Då kan jag säga att du förlorat 60-90% av poängen med GTA-spelen. Soundtracken har alltid varit viktiga för hur framgångsrikt spelet är. Vice City sålde som smör pga det breda utbudet av licensmusik, inte bara för att det var en uppföljare till det första GTA3d-spelet. Att stänga av musiken är urdumt, förutsatt att det inte är musik man hatar/knappt står ut med. *Host, hiphop*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Då kan jag säga att du förlorat 60-90% av poängen med GTA-spelen. Soundtracken har alltid varit viktiga för hur framgångsrikt spelet är. Vice City sålde som smör pga det breda utbudet av licensmusik, inte bara för att det var en uppföljare till det första GTA3d-spelet. Att stänga av musiken är urdumt, förutsatt att det inte är musik man hatar/knappt står ut med. *Host, hiphop*. Och ändå älskar jag det så mycket. Jag lyssnar aldrig under ett uppdrag. När jag gör uppdrag vill jag vara fullt fokuserad på uppdraget. Men annars när jag åker lyssnar jag. Men det är absolut inte något av det viktigaste i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Herregud, om du skippar varje cutscene och aldrig har musik på och ändå tycker att SA-storyn är bättre, hur pass mycket ska man lita på ditt uttalande då? Du missar ju verkligen vad GTA har unikt, stjäla bilar kan man ju göra i andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Herregud, om du skippar varje cutscene och aldrig har musik på och ändå tycker att SA-storyn är bättre, hur pass mycket ska man lita på ditt uttalande då? Du missar ju verkligen vad GTA har unikt, stjäla bilar kan man ju göra i andra spel. Jag kollar alltid på cutscenes. Men jag lyssnar aldrig under ett uppdrag på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag kollar alltid på cutscenes. Men jag lyssnar aldrig under ett uppdrag på musik. Ah, det var ju en viss skillnad. Det gör jag också ibland, oavsett GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts