antepanteboy Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Så fort jag försöker Installera SA så händer det här Någon som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hahaha! Rätt åt dig. Nej men seriöst, har ingen aning. Tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hahaha! Rätt åt dig. Nej men seriöst, har ingen aning. Tyvärr! Nödvändigt att skriva då? ante: Har det fungerat tidigare? Är det köpt? Vad är skillnaden på din dator nu och när du installerade förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nödvändigt att skriva då? Ja, det tycker jag faktiskt. Då slipper jag bli ihjälfrågad. Samtidigt som han får veta att jag tycker det är synd att det inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Så fort jag försöker Installera SA så händer det här Någon som vet vad det är för fel? Testa att ladda ner den här http://www.conabio.gob.mx/mapaservidor/inc...s2000/data3.cab Och lägg in den där den ska ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nödvändigt att skriva då? ante: Har det fungerat tidigare? Är det köpt? Vad är skillnaden på din dator nu och när du installerade förra gången? Japp det har fungerat tidigare. Japp det är köpt. Det är ingen skilnad alls faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Så där blev det för mig med när min skiva sprack. Din skiva är väll inte pajj eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det är några få små repor på den....men samma sak hände när jag skulle installera med en kompis skiva Something starnge is going on here... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det är några få små repor på den....men samma sak hände när jag skulle installera med en kompis skiva Something starnge is going on here... Det kan vara din hårddisk... Varje skiva du stoppar in så sparar den information om skivan och det kan störa skivans installation... (Jag tror inte på att det är det felet men man vill ju bara hjälpa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag har fått till det nu. Men nu verkar det vara något fel på exe. filen. Kan någon skicka sin exe. fil till 2.0? Jag skulle vara väldigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armiiin Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag har samma fel med den där saken.... men hur fick du till det till slut? mitt problem: det är samma sak på min dator men när jag går till en kompis och testar så fungerar det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag har samma fel med den där saken.... men hur fick du till det till slut? mitt problem: det är samma sak på min dator men när jag går till en kompis och testar så fungerar det :S Du kan alltså inte installera det? Eller kan du inte spela det? För om du inte kan spela det, se till att DirectX 9 är installerat, och nya grafikkorts drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts