Jacker Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 De enda jag kan säga på rak arm är: Armed Assault GTA IV Spore "EA Skate"?! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Brothers In Arms: Hell's Highway Call of Duty 4 (om dom håller sin tradition att släppa ett spel i serien/år) Colin McRae: DIRT Fallout 3 GTA 4 Off-topic: min 100:e post Redigerad 6 januari, 2007 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag längtar efter Fifa 08, jag har inte spelat 07 på 360n än men den nya spelmotorn ser bra ut så det ska bli kul att se hur mycket den har utvecklats under ett år. Det är ett självklart spel till min ps3(när den inhandlats). sen så längtar jag oxå ihjäl mig på : GTA IV & Assassin's Creed Sen finnns det massa spel som är potentiella köp t,ex: Resistance Fall Of Man eftersom det har fått så bra recensioner och sen kanske Motorstorm. Det är många spel till ps3 som man längtar efter bara för att få en smak av grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Mjo... *host*ripoff*host* Det ser då bra ut ^^ Seriöst, ska EA göra ett skateboardspel? Vart är världen på väg? Yes, men det kan bli riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 GTA, MGS, sen lite randomspel till ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Lord of the Rings: The White Council: Detta står nästan högst på önskelistan, verkar bli helt... otroligt bra. Har enligt gamereactor blivit nerlagt. synd för dig da och säkert många andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har enligt gamereactor blivit nerlagt. synd för dig da och säkert många andra Såvida det inte vart nedlagt medans jag kopierade den här länken, 10 sekunder sen, så är utvecklingen fortfarande igång. http://www.ea.com/lotr/white_council/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Alan Wake (pc) Assasins creed (pc) Supreme commander (pc) expansion till oblivion (pc) Och förhopnings Starcraft 2, Warcraft 4 och Diablo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Såvida det inte vart nedlagt medans jag kopierade den här länken, 10 sekunder sen, så är utvecklingen fortfarande igång. http://www.ea.com/lotr/white_council/ Det ryktas att de kommer bli nerlagt, de betyder inte att det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Det ryktas att de kommer bli nerlagt, de betyder inte att det är det. Kanske det, men han sa att det hade blivit nedlagt. Och jag har varken på forumet på White Council's egna hemsida eller någon annanstans uppsnappat något rykte om att det ska bli nedlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ok förhoppningsvis så har gamereactor fel da, och jag såg nu att det var 1up som hade skrivit det och enligt de flesta användare på ps3forums.com så har de nästan alltid fel, förhoppningsvis så har de dt nu oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Pimp My Ride till x360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Pimp My Ride till x360! Har inte det redan kommit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Pimp My Ride till x360! Fränt Nån som vet om det kommer till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Har inte det redan kommit ut. Inte på Webhallen iaf, release 2007.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Inte på Webhallen iaf, release 2007.. Då är det ett annat lir jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 La Rush, det är väl typ med WCC tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 La Rush, det är väl typ med WCC tror jag! http://www.xbox.com/en-US/games/p/pimpmyride/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) WTF! Måste ju vara släppt i bara USA då, eller? edit... http://gamer.no/search.php?sp=1&filter...imp%20My%20Ride Slippdato: Mars 2007 Finns väl bara i USA/ASIEN änsålänge... Redigerad 6 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts