JSHC Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Diablo III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Armed Assault Crysis Half-Life 2: Episode 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Assassin's Creed Zelda: Twilight Princess That's my game year Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Gta4 såklart Och HL2 EP2, då kommer uppdateringen så att man kan lite med Multi core fullt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Måsten: Assassin's Creed Half Life 2: Episode 2 Command & Conquer 3: Tiberium War Kommer Zelda: Twilight Princess till PC?.. Redigerad 3 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Command & Conquer 3: Tiberium Wars Left 4 Dead Diablo III Är det verkligen säkert att det kommer 07 ? Än så länge är det väl inte ens helt säkert att det kommer något alls ? Redigerad 3 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Fallout 3 Spore The Elder Scrolls 5: Akavir Max Payne 3: Payne in Asia GTA 4, pc Mafia 2 Hitman 3: Chainsaws and intestines Total War: Napoleon The Sims 3 (nu med droger & våld!) Oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ser ut som ett F.E.A.R 2 är påväg . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Half-Life 2: Episode 2(med hela Orange Box till Xbox 360) Assassins Creed(om det nu kommer ut under 2007) Splinter Cell: Conviction(om det nu kommer ut under 2007) Fable 2 kan bli intressant. GTA IV Tomb Raider Anniversary kanske jag ger en chans. God of War 2 kanske jag plockar upp beroende på om det får bra recensioner. S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl Alan Wake är försenat till någon gång 2008. Jag vet inte var ni fått Mafia 2 ifrån, men de som gjorde originalet jobbar på en krigsshooter för tillfället. Resident Evil 5 kommer inte förrän tidigast 2008 enligt en intervju som gjordes nyligen med en av utvecklarna. Sen hoppas jag på några överraskningar under året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Command & Conquer 3: Tiberium War Hur kunde jag glömma det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 *Bra lista* , är du tillbaka för att stanna? Vi behöver din hjälp i Splinter Cell tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Assassins Creed(om det nu kommer ut under 2007) Splinter Cell: Conviction(om det nu kommer ut under 2007) Jo det gör dem. Redigerad 3 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 The Elder Scrolls 5: Akavir Har aldrig hört om Es: Akavir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag ser inte fram emot några spel, eftersom de med största sannolikhet inte kommer funka på min dator ändå. :'( Fast annars verkar Assassin's Creed bli förjävla roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots GTA 4 Assasins Creed Motorstorm Okami Något sånt där, samt Halo 3, HL2: ep 2 och Mass Effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 , är du tillbaka för att stanna? Vi behöver din hjälp i Splinter Cell tråden "We'll see... about that." Jo det gör dem. Jo, jag tänkte bara på The publisher also announced that “this launch will take the place of Assassin’s Creed and Brothers In Arms Hell’s Highway, which will now strengthen fiscal year 2007-2008.” That means that both titles could ship any month between April, 2007 and March, 2008. Fingers crossed for release between halfway and Christmas 2007 then. http://www.videogamesblogger.com/2006/10/2...o-late-2007.htm Och sen eftersom Ubisoft bara har gått officiellt med att det kommer en uppföljare efter Double Agent, men inte namngett spelet. Conviction är bara baserat på de läckta concept art bilderna ifrån september. Och sen har de själva inte sagt något om release datum. 2007 är bara spekulationer baserat på att det kommit ett Splinter Cell-spel varje år sen 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Command & Conquer 3: Tiberium Wars Left 4 Dead Är det verkligen säkert att det kommer 07 ? Än så länge är det väl inte ens helt säkert att det kommer något alls ? Många spel som inte säkert kommer 07, men det är högst troligt att det kommer med tanke på vad som har snurrat på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 GTA IV är det enda jag ser fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Har dålig koll på vad som kommer. Men GTA 4 lär ju komma så....GTA 4 ser jag fram emot. Sen lär jag ju kolla in PS3, om man ska köpa en sån eller XBOX 360, eller om man ska hotta upp datorn..får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 "We'll see... about that." Jo, jag tänkte bara på http://www.videogamesblogger.com/2006/10/2...o-late-2007.htm Och sen eftersom Ubisoft bara har gått officiellt med att det kommer en uppföljare efter Double Agent, men inte namngett spelet. Conviction är bara baserat på de läckta concept art bilderna ifrån september. Och sen har de själva inte sagt något om release datum. 2007 är bara spekulationer baserat på att det kommit ett Splinter Cell-spel varje år sen 2003. "Den kommande Splinter Cell var ett av de spel som olyckligtvis för Ubi Soft råkade läcka ut på internet i form av en stor RAR-fil med bilder och information". Var det den lilla snutten du tänkte på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts