Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Spel som jag längtar till som SKA komma: GTA IV Mass Effect BioShock Halo 3 WoW: BC Half-life 2: Orange Command & Conquer 3: Tiberium War Unreal Tournament 2007 Spel som jag längtar till som jag VILL ska komma: Mafia 2 Quake 5 Red Alert 3 Knights of the Old Republic 3 HL2 Orange ? Ser ut som jag missat nåt här min lista Assassin's Creed Mafia 2 Unreal Tournament 2007 Half-Life 2: Episode 2 Motostorm Resistence: Fall of Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ceone: Ska det komma en till Slaget om Midgård expansion? Det har redan släppts till PC, nånting med Witch heter det. Men till x360 kommer det till sommaren =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 HL2 Orange ? Ser ut som jag missat nåt här Indeed. Google is your friend. Ähh.. jag gjorde det åt dig. http://www.electronicarts.se/news/10731/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det har redan släppts till PC, nånting med Witch heter det. Men till x360 kommer det till sommaren =/ Ah, det, Rise of the Witch-King. Jag som trodde det var en helt ny expansion på gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Indeed. Google is your friend. Ähh.. jag gjorde det åt dig. http://www.electronicarts.se/news/10731/ Jag ska lätt köpa Orange till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 GTA 4 lär bli roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag har ingen större koll på vilka spel som kommer ut. Men det som ryktats om ska komma som jag ser fram emot är: GTA 4 Fallout 3 Diablo III Red Alert 3 Motor Storm Unreal Tournament 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det enda jag kan komma på såhär på rak arm är Resident Evil 5 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Final Fantasy XII oxh XIII GTA IV Motorstorm Assassin's Creed Half Life: Episode 2 Resident Evil 5 Redigerad 3 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vem har sagt att man måste säga något som ska släppas till PC? Halo 3 ftw! Det sa ingen men eftersom jag varken kommer skaffa PS3 eller X360 så kommer jag inte ha möjlighet att spela det innan PC releasen och därför kan jag inte direkt längta. Eller hur? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Min lista: Resident Evil: Umbrella Chronicles Starfox Wii Heatseeker Shenmue I&II Wii Motorsports Är inte så hemskt köpsugen på spel i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kan inte komma på några spel på rak arm som kommer att komma ut nu 2007 så jag tar några favoriter ur din lista sålänge. Fallout 3 Assassin's Creed Mafia 2 Alan Wake Splinter Cell: Conviction Någon som har en lista där man kan se kommande releaser? Jag kan skriva upp spelen jag vet kommer under 2007. Age of Conan: Hyborian Adventures Alan Wake Armed Assault Assassin's Creed Battlestations: Midway Brothers In Arms: Hell's Highway Clive Barker's Jericho Colin McRae: DIRT Combat Wings: Battle Of Britain Commander & Conquer 3: Tibirium Wars Cryostatis: Sleep of Reason CSI: Hard Evidence Dark Sector Dawn Of Magic Dead Island Destination Treasure Island Drakensang: The Dark Eye Dreamlords Dungeon Cleaners Dungeon Runners Earache Extreme Metal Racing Elveon Enemy Territory: Quake Wars Europa Universalis III Fallout 3 Fall Of Liberty Field Ops Frontlines: Fuel Of War Galactic Civilisation II: Dark Avatar Galactic Command Huxley Jade Empire Kane & Lynch: Dead Men Knight Of The Temple II Kuma War Left 4 Dead Loki Making History: The Calm And The Storm Medal Of Honor: Airborne Mythic Wars Overlord Pacific Storm Pacific Storm: Allies Panzer Elite Action: Dunes Of War S.T.A.L.K.E.R: Shadow Of Chernobyl Sam Suede: Undercover Exposure Seven Kingdoms: Conquest Shadowrun Showdown: Scorpion Sid Meier's Civilisation Chronicles Silent Hunter 4: Wolves Of The Pacific Silverfall Sniper Spellforce 2: Dragon Storm Spore Star Trek: Legacy Strangehold Sudden Strike III: Arms Of Victory Supreme Commander Timeshift UFO: Afterlight Det var dom jag kunde hitta bland mina papper på skrivbordet. Säg bara till om det är något spel jag tycks ha missar så kan jag editera in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots GTA 4 Assasins Creed Motorstorm God of War II Okami Yakuza 2 Unreal Tournament 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag kan skriva upp spelen jag vet kommer under 2007. *lista* Det var dom jag kunde hitta bland mina papper på skrivbordet. Säg bara till om det är något spel jag tycks ha missar så kan jag editera in det. Bland dina papper på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Bland dina papper på skrivbordet? Aha, så du var tvungen att sätta dig mig. Uppriktigt sagt så skrev jag av allting från en speltidning som jag fick av min mor igår. Men det låter så nördigt att säga att man har läst en speltidning (vilket jag aldrig brukar göra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ser att många skrivit Mafia 2. KOMMER DET SLÄPPAS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Är det bara jag som har skrivit Jericho?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Halo 3 Halo Wars Forza 2 EA Skate (Heter det så?) GTA 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Halo 3 Halo Wars Forza 2 EA Skate (Heter det så?) GTA 4 Mjo... *host*ripoff*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Seriöst, ska EA göra ett skateboardspel? Vart är världen på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts