Lajnux Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vilka av spelen som kommer 2007 ser du fram emot? Om du känner för det är det fritt fram att skriva lite fakta om spelen du ser fram emot. Några av spelen jag ser fram emot är; Fallout 3 Assassin's Creed Far Cry 2 Mafia 2 Dragon Age Devine Divinity 2 Alan Wake Stalker: Shadow Of Chernobyl Splinter Cell: Conviction The Witcher Spelen är inte i någon form av favoriserad ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kan inte komma på några spel på rak arm som kommer att komma ut nu 2007 så jag tar några favoriter ur din lista sålänge. Fallout 3 Assassin's Creed Mafia 2 Alan Wake Splinter Cell: Conviction Någon som har en lista där man kan se kommande releaser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Ser inte fram emot ett enda spel hitils.. Visst.. Crysis och Alan Wake, men då krävs det ju en dator där efter. red: Paaaahaaaaa... HL2: Episode Two så klart! Redigerad 3 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 GTA 4 ska komma i år? Kanske inte till PCn men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 GTA 4 ska komma i år? Kanske inte till PCn men ändå. Vem har sagt att man måste säga något som ska släppas till PC? Halo 3 ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Halo 3. (om det inte blir försenat) GTA 4. (om det inte blir försenat) MGS 4. (om det inte blir försenat) MGS Portable Ops (PSP. Och till svergie, har ju kommit i USA och Asien.) (om det inte blir försenat) Halo Wars (Om det kommer i år? Eller?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 GTA 4, ps3 TR anniversary,ps2 ellr ps3 Eight days, ps3 jericho, ps3 Oblivion, ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Är det verkligen bekräftat att det kommer ett nytt GTA?! I så fall: GTA 4:a Och Resident Evil 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 WoW: The Burning Crusade nu i januari och HL2: Episode 2 lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Enda spelet jag ser fram emot är WoW: Burning Crusade som släpps om 13 dagar *vänta vänta vänta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Längtar mest efter Assassin's Creed asså, verkar hur grymmt som helst. sen Alan Wake verkar oxå coolt, från skaparna av Max Payne, så då borde det bli bra Mafia 2 tror jag inte blir av, eller är det bekräftat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Har ingen koll alls vilka spel som kommer att släppas. Men om nån tipsar om ett kul spel kanske man kollar in det då. Just nu vet jag inget. I'm an uninformed bitch. Redigerad 3 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Halo 3 Halo Wars Mass Effect GTA 4 Assasins Creed Den nya slaget om midgård expansionen Unreal tournament 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Spore Half-Life 2: Episode Two Unreal Tournament 2007 MGS Portable Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Mass Effect (BioWares nya, fy fan vad jag längtar. ) Assassin's Creed Lord of the Rings: The White Council: Detta står nästan högst på önskelistan, verkar bli helt... otroligt bra. Halo 3 --------------------- Ceone: Ska det komma en till Slaget om Midgård expansion? Redigerad 3 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 GTA 4 Mafia 2 Far Cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Spel som jag längtar till som SKA komma: GTA IV Mass Effect BioShock Halo 3 WoW: BC Half-life 2: Orange Command & Conquer 3: Tiberium War Unreal Tournament 2007 Spel som jag längtar till som jag VILL ska komma: Mafia 2 Quake 5 Red Alert 3 Knights of the Old Republic 3 Jedi Academy 4 Redigerad 5 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Är det nån som veta om det ska komma ett Diablo 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 GTA IV WoW: BC Unreal Tournament 2007 Knights of the Old Republic 3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Knights of the Old Republic 3 ? Ack o ve, så finns det enbart rykten om det än så länge. Inget fastslaget eller annonserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts