darkjak Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Får hoppas att det blir några bra konserter i år... Skulle sett Anger Management Tour både 2005 och 2006, men skiten ställdes in bägge de åren. Vet någon om Gnarls Barkley ska spela i norden nån gång i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vet någon om Gnarls Barkley ska spela i norden nån gång i år? Han ska uppträda på Hultfreds festivalen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Dra något rutigt över mig; håller Limp Bizkit på fortfarande? Musiken som aldrig bör ha pressats på en cd a.k.a. Results May Vary trodde jag satte spiken i kistan men tydligen inte (leta upp någon recension på nämnda platta från valfri musiksida och få er ett gott skratt). Jäkla pajaser. Över till något trevligare; jag plockar ett par artister och grupper från Kiedis lista så blir det både enkelt och bekvämt för mig och alla er andra. Intressemätaren: Slår i taket Lagom (ie: ska bli kul att se (eller höra, höhö)) Getögenivå Topp tre 2007: 1. Guns N' Roses - I år får det tamejfan bli av. 2. Michael Jackson - För bra för att vara sant, om det nu blir något. 3. Metallica - Rick Rubin som producent talar om spännande saker (eller katastrof) i horisonten. De övriga: Brett Anderson The Ark Auf Der Maur Blur (Hoppashoppashoppas!) Damon är ju även upptagen med... ... The Good, The Bad & The Queen nuförtiden, som kommer med debutskivan i vår. Chris Cornell Green Day (Argh, lite fjantigt med tolvårspoppunk förvisso men jag kommer inte kunna hålla labbarna borta.) Kent Courtney Love Massive Attack Mötley Crüe Oasis (En EP på sin höjd, eller? Noel pladdrade om att nästa album kommer tidigast 2008.) Yoko Ono Radiohead (Förfärligt tråkiga mestadels men OK Computer har sina stunder.) Sahara Hotnights U2 Jag reserverar mig för eventuella klagomål på den gula texten. Chinese Democracy starts i mars yeaouh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Det ända jag hoppas på är att Kalle Baah slänger ut en skiva i år, den senaste var för grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Han ska uppträda på Hultfreds festivalen iallafall. Han ska? han gjorde menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Och dom är fortfarande ett band? Fett Oja. Dom han ju släppa ytterligare ett albim efter skilsmässan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Megadeth och Metallicas nya ska bli kul att höra! Vilka av ärkerivalerna som kan leverera bästa plattan i dagsläget! Eftersom Megadeth dock utklassade Metallica's desperata försök att gå tillbaka till rötterna med St. Anger så tippar jag mer på Megadeth. Men man kan ju alltid hoppas att Metallica blivit vettiga igen! För övrigt så kan jag även tipsa om ett till skivsläpp som ni kan skriva upp på "kommer någon gång under 2007": ArithMetica... Mitt band nämligen! Vi ska snart gå in i studion och påbörja inspelningen av vår nya platta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 För övrigt så kan jag även tipsa om ett till skivsläpp som ni kan skriva upp på "kommer någon gång under 2007": ArithMetica... Mitt band nämligen! Vi ska snart gå in i studion och påbörja inspelningen av vår nya platta! På riktigt!? Jag menar, kommer den finnas i butik och skit? Ascoolt isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jag kommer kolla in (utan någon som helst inbördes ordning): Sophie Zelmani Wyclef Jean Chemical Brothers 50 Cent Franz Ferdinand Kaiser Chiefs Three 6 Mafia Slagsmålsklubben zentrix ..och förmodligen många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Lodger - How vulgar SRSLY?! Yay! Laakso släpper Mämilä Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Tycker att CoB borde göra ett nytt iår, ingen som vet nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Uppdragning av tråd. Påminner om att 23:e April detta år släpper Arctic Monkeys sitt andra album. Plattan kommer innehålla 12 stycken låtar och ska tydligen heta Favourite Worst Nightmare. Den första singeln släpps 16:e April och kommer heta "Brianstorm". arcticmonkeys.com 01. Brianstorm 02. Teddy Picker 03. D is for Dangerous 04. Balaclava 05. Fluorescent Adolescent 06. Only Ones Who Know 07. Do Me a Favour 08. This House Is a Circus 09. If You Were There, Beware 10. The Bad Thing 11. Old Yellow Bricks 12. 505 Ser lite fram emot detta... Redigerad 5 februari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Kan bli bra, kanske dom kommer till Sverige igen också Men i Mars släpper John Frusciante sitt nya alster Ataxia II. The Black Keys ska komma med nytt i sommar tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 The Black Keys ska komma med nytt i sommar tydligen. Igen? Dom släppte ju både LP och EP förra året. Dom måste ligga i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Soilwork ska också släppa ett nytt album! Right now we´re working on the new songs. We have about seven songs ready and so far it sounds great. It will be a killer album. We will enter the studio at the beginning of march and, hopefully, the album will be out at late summer. We will keep you updated of the recording progress. Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Igen? Dom släppte ju både LP och EP förra året. Dom måste ligga i. Ja det måste dom göra, med framgick inte om det var en EP eller en fullängdare som kommer. Samma med John Frusciante, han släppte en skiva i månaden under 2004, paus under 2005 och 2006 nu kommer en till, men vet inte om det kommer fler i år, han ska ju skriva mer med Red Hot Chili Peppers också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Samma med John Frusciante, han släppte en skiva i månaden under 2004, paus under 2005 och 2006 nu kommer en till, men vet inte om det kommer fler i år, han ska ju skriva mer med Red Hot Chili Peppers också. Ska RHCP verkligen göra mer? Känns som att det blev nog med Stadium Arcadium. Har svårt att tro att dom ska kunna få fram något som låter annorlunda mot vad dom har gjort innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Dom sa innan dom släppte Stadium Arcadium att dom har en del låtar från 91-95 som dom inte har spelat in än som dom kan tänka sig släppa nu, men får se hur det blir, men mer ska det bli. Redigerad 5 februari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Dom sa innan dom släppte Stadium Arcadium att dom har en del låtar från 91-95 som dom inte har spelat in än som dom kan tänka sig släppa nu, men får se hur det blir, men mer ska bli. Det låter iofs bra. Skriver dom helt nytt blir det väl som sellout Stadium Arcadium del 2 men 91-95 kan nog bli najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 SRSLY?! Yay! Laakso släpper Mämilä Rock Släpps i Finland, Tyskland, Schweiz och Australien 14.3.2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts