Eudoros Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ah, nu kunde jag se dem. Stog mellan aikjonas12 och Kebabs bild, men rösten föll på Kebab. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Corleone,everything for the family eh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nor_adde får min röst. Shiesh, den var snygg! Sparas och lägges som skrivbordsunderlägg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Corleone. Edit: Jag trodde inte att det skulle gå såhär bra. Hittils har det gått bra i alla fall. Redigerad 3 januari, 2007 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 nor adde: Vart har du knäppt din bild? För stället är ruggigt likt ett ställe i Åre som jag var i för ett tag sedan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 nor adde: Vart har du knäppt din bild? För stället är ruggigt likt ett ställe i Åre som jag var i för ett tag sedan... Sälen. I en stugby utanför Hundfjället. v.7 2006. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Spam Snutens, aikjonas12s och snor_addes bilder är helt klart de vintrigaste. Efter lite kråkan-satt-på-tallegren fick Spam min röst, dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Röst till Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kan någon säga vem i hela friden som råkat rösta på mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Bara jag själv (och två till) som tycker att min bild blev rätt ball? Nåja, den var ju inte speciellt vintrig. Och säkert inte så snygg heller, det är nog bara jag (och två till) som inbillar sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Bara jag själv (och två till) som tycker att min bild blev rätt ball? Nåja, den var ju inte speciellt vintrig. Och säkert inte så snygg heller, det är nog bara jag (och två till) som inbillar sig. Äh - jag gillade den! Och stjärnor är väl ganska vintrigt...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Bara jag själv (och två till) som tycker att min bild blev rätt ball? Nåja, den var ju inte speciellt vintrig. Och säkert inte så snygg heller, det är nog bara jag (och två till) som inbillar sig. Det är bara jag och Eudoros som tycker om att få dig att tro att vi gillar bilden medan vi i själva verket inte alls gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det är bara jag och Eudoros som tycker om att få dig att tro att vi gillar bilden medan vi i själva verket inte alls gjorde det. Du skulle ju inte säga något om det...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Bara jag själv (och två till) som tycker att min bild blev rätt ball? Nåja, den var ju inte speciellt vintrig. Och säkert inte så snygg heller, det är nog bara jag (och två till) som inbillar sig. Och det var visst bara jag som gillade min bild Även om paketen i bakgrunden var lite korniga så spelade inte det ngn roll imo. Det är ju kulan som är huvudattraktionen Nu låter jag som en weiner, ska sluta innan jag skriver nåt konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Julbilder - Nej tack Landskap - Zzzzz... Vote: Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vote aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Grattis Corleone till vinsten säger jag, lite i förskott. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Corleone, absolut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Varför röstar ingen på L_Volls bild? Det är ju härlig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Vote: nor_adde Fast det var jämt mellan Kebab, Tackleberry, Corleone och Spam Snuten Redigerad 7 januari, 2007 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts