antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag har jobbat på en stuntfilm i några dagar nu som blev klar för några timmar sedan, och som vanligt lägger jag upp den här. Den är som sagt gjord på några dagar så ta inte stuntsen så allvarligt. Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Skulle vara bättre om du slutade göra filmer hela tiden och låter det ta lite längre tid för varje film att bli klar. 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Håller med, både Lajnux och Mr Magic ("Tycker att du ska sluta pumpa ut halvkeffa filmer och istället fokusera på att lägga ner mer tid och göra en bättre. Bumpen från North Point Mall med Sanchez till det andra taket var iprincip det ända stuntet i den här filmen som var nåt.") Den kändes verkligen lite småsjaskig. Och jag förstår inte riktigt meningen med att ha 1.40 minuter långt outro, när man inte ens visar några stunt där i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) ^ Postar för att tillägga att du har potentialen för att kunna göra något mycket bättre. Redigerad 2 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Får väl hålla med alla andra. Ganska långt outro IMO. Testa jobba på en film i en månad eller två, Då kan dom bli jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts