StellHell Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hade nog sagt Warcraft om WoW inte hade förstört serien... Men det får väl bli Age of Empires. Spela roll? Om du gillar WC från WCI till WCIII:TFT så ska du ju självklart rösta på den spelserien. Jag skulle kunna rösta på GTA, då jag gillade GTA 1, GTA 3, GTA:VC och GTA:SA men jag tyckte GTA 2 var en flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Metal gear solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Grand Theft Auto IIIIIIIIII Monkey Island Fallout Elder Scrolls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 GTA - XI Hitman - III (?) Gran Turismo - IV Age of Empires - III Transport Tycoon (Locomotion är en fristående uppföljare så jag räknar den) I SimCity - I Street Rod - I Mafia (om det mytomspunna Las Cota Notra verkligen finns ) - I Trackmania - I Tony Hawk-spelen - I RollerCoaster Tycoon - I kommer fler sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Warcraft IIIIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Resident Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nu är det lördag eftermiddag, så vidare ansökningar avslås. Istället kan ni gå in HIT och rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts