ZcruweN Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 GTA IIIIIIIII Warcraft IIIII Zelda IIII Final FantasyIII Super Mario The Elder Scrolls Heroes of Might and magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 HÅLL RÄKNINGEN, LÄGG TILL PINNAR! Ta det lungt med raseriutbrotten. Måste vi kalla dig herre eller mästare snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Grand theft auto serien Och Need for speed serien har alltid underhållit mig väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Ta det lungt med raseriutbrotten. Måste vi kalla dig herre eller mästare snart? Det var inget raseriutbrott. Det verkar som att folk missade det jag skrivit, så jag gjorde det mer uppenbart genom att skriva stort. Alla röster utan pinnar från och med nu ANNULERAS. Jag pallar inte med att läsa igenom hela jädra tråden för att få rätt antal! *Edit* @antepanteboy Ehm... Korego nanda PINNAR? Redigerad 2 januari, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Det var inget raseriutbrott. Det verkar som att folk missade det jag skrivit, så jag gjorde det mer uppenbart genom att skriva stort. Alla röster utan pinnar från och med nu ANNULERAS. Jag pallar inte med att läsa igenom hela jädra tråden för att få rätt antal! *Edit* @antepanteboy Ehm... Korego nanda PINNAR? Om du inte orkar läsa igenom tråden och räkna alternativen behöver du ju inte göra en poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Det var inget raseriutbrott. Det verkar som att folk missade det jag skrivit, så jag gjorde det mer uppenbart genom att skriva stort. Alla röster utan pinnar från och med nu ANNULERAS. Jag pallar inte med att läsa igenom hela jädra tråden för att få rätt antal! Nu är det ju din skyldighet som tråd och pollskapare att du ska räkna rösterna. Det är inte meningen att du ska skapa och alla andra göra ditt jobb. Startar du något får du allt ta på dig det ansvaret som medföljer, eller så skiter du i att få ditt förbannade Zeldaspel/serie med i en poll eftersom din älskling ändå inte kommer vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Nu är det ju din skyldighet som tråd och pollskapare att du ska räkna rösterna. Det är inte meningen att du ska skapa och alla andra göra ditt jobb. Startar du något får du allt ta på dig det ansvaret som medföljer, eller så skiter du i att få ditt förbannade Zeldaspel/serie med i en poll eftersom din älskling ändå inte kommer vinna. ??? Hur jobbigt kan det vara att leta upp föregående inlägg med din kandidat, kolla hur många pinnar där finns och lägga till en till? Och återigen är inte Zelda min favoritspelserie, utan SHENMUE. Men om ni tvungetvis vill att jag ska räkna själv gör vi så här: Sista chans för nomineringar är på LÖRDAG förmiddag. På eftermiddagen gör jag en poll. Redigerad 2 januari, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Donkey Kong Country serien till Super Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Valet är lätt... ...Star Wars Knights of the Old Republic. (a.k.a KotOR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) The half-life and death of Gordon Frohman in other words.. Half-life Redigerad 3 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Age of Empires, helt klart. 3:an höll väl inte världens högsta klass, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Korpral Darkjak säger: GÖR OM GÖR RÄTT Edietera och lägg till pinnar! Är det du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Hade nog sagt Warcraft om WoW inte hade förstört serien... Men det får väl bli Age of Empires. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Hade nog sagt Warcraft om WoW inte hade förstört serien På vilket sätt har WoW förstört serien? Redigerad 2 januari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 På vilket sätt har WoW förstört serien? Warcraft har allitd haft en intressant story, men i WoW verkar det som att spelarna helt och hållet skiter i storyn, bara raidar, dödar monster i quests, samlar gears och pvp-gayar hela tiden. Dessutom så känns det fel att WoW egentligen skapades, hade varit så mycket bättre om de hade lagt mer tid på en rejäl RTS-uppföljare som det ska vara. Det är alltså spelarnas fel, inte själva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Warcraft har allitd haft en intressant story, men i WoW verkar det som att spelarna helt och hållet skiter i storyn, bara raidar, dödar monster i quests, samlar gears och pvp-gayar hela tiden. Dessutom så känns det fel att WoW egentligen skapades, hade varit så mycket bättre om de hade lagt mer tid på en rejäl RTS-uppföljare som det ska vara. Det är alltså spelarnas fel, inte själva spelet. Men det innebär ju inte att 90% av spelarna i WoW förstör spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Men det innebär ju inte att 90% av spelarna i WoW förstör spelet. Öhh, jo? Då det är ett såkallat MMORPG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Öhh, jo? Då det är ett såkallat MMORPG? Det du alltså menar, att det är dom som spelar WoW som förstör Warcraft serien? Dom enda som kan "förstöra" serien är Blizzard själv, vilket vore alldeles dumt att göra. Spelarna kan dock ge Warcraft dåligt rykte, beroende på vad man gör, hur man gör det och när man gör det. Det finns personer i WoW som kan Warcraft historien, och lever gärna upp till det i WoW (för det mesta på så kallade RP servrar). Sen finns det ju personer som inte rört ett Warcraft spel i hela sitt liv som börjar med WoW och kan 0 om själva Warcraft, Warcrafts historia bl.a. Det du menar är att spelarna förstör WoW, närmare bestämt 90% För övrigt anser jag att World of Warcraft är det bästa Blizzard har gjort sedan Warcraft TFT. I alla dessa patchar som kommer så lär man sig mer och mer av Warcrafts historia, och den lärdomen förstör inte WoW på något som helst vis. Om du nu är en sådan som är helt anti-WoW, kom gärna med ett bra argument varför WoW har förstört Warcraft serien. Redigerad 2 januari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Det jag menar är ju att spelet fortfarande påverkas av spelarna, man kan inte direkt vara opåverkad genom att gå och köra SP eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Det jag menar är ju att spelet fortfarande påverkas av spelarna, man kan inte direkt vara opåverkad genom att gå och köra SP eller liknande. Vi kommer uppenbarligen inte överens du och jag, så jag tycker vi skiter i den här konversationen och fortsätter med trådens ämne. Case closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts