Jump to content

Bästa spelserien någonsin

darkjak
 Share

Recommended Posts

Då börjar jag en ny poll.

Här ska du helt enkellt ge förslag på vad du tycker är världens bästa spelserie, EVER. Denna topic kommer följas av en poll.

Regler:

1)Det måste röra sig om en spelserie, alltså ett spel som fått MINST en uppföljare

2)För att gå vidare måste serien ha minst två röster

Så går det till:

Skriv in alla dina favoritspelserier (skriv hur många du vill). Om din favoritserie redan är inskriven sedan tidigare, lägg till en pinne.

Exempel:

Jag skriver Shenmue som min favoritserie. Nästa person som vill rösta shenmue kollar om det finns ifyllt sedan innan, vilket det redan är. Då skriver han "Shenmue I". Nästa person gör om samma procedur, fast då han ser att det redan är skrivet "Shenmue I" två postar tidigare, skriver han "Shenmue II". Meningen är att jag ska kunna se antalet röster på respektive spelserie praktiskt taget med en gång.

Den som fuskar med pinnarna får sin röst annulerad!

Mina favoritspelserier:

Shenmue

Zelda

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du strider verkligen för zelda :angry:

Har inte spelat nåt zelda spel va jag kan minnas. Så bästa spelserien bli Crash Bandicoot, som jag spelade hur mycket som helst på playstation (det första). 2:an var det första jag spelade och det är det roligaste, efter det spelade jag 1:an som kommer sist av dom spelen i "rolighet" IMO. Sen spelade jag 3:an och det var jätteroligt fast inte lika roligt som 2:an. Sen har det kommit ut massa andra nya (skit)spel men cortex(z?) vrede (4:an???) är spelbart -_-

Redigerad av n00dles
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver Shenmue som min favoritserie. Nästa person som vill rösta shenmue kollar om det finns ifyllt sedan innan, vilket det redan är. Då skriver han "Shenmue I". Nästa person gör om samma procedur, fast då han ser att det redan är skrivet "Shenmue I" två postar tidigare, skriver han "Shenmue II". Meningen är att jag ska kunna se antalet röster på respektive spelserie praktiskt taget med en gång.

Den som fuskar med pinnarna får sin röst annulerad!

Tycker det är lite konstigt ......... Borde inte den första som som nominerar spelet skriva en etta istället för den andra som röstar. Då blir det ju ännu lättare (?) :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor