darkjak Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Då börjar jag en ny poll. Här ska du helt enkellt ge förslag på vad du tycker är världens bästa spelserie, EVER. Denna topic kommer följas av en poll. Regler: 1)Det måste röra sig om en spelserie, alltså ett spel som fått MINST en uppföljare 2)För att gå vidare måste serien ha minst två röster Så går det till: Skriv in alla dina favoritspelserier (skriv hur många du vill). Om din favoritserie redan är inskriven sedan tidigare, lägg till en pinne. Exempel: Jag skriver Shenmue som min favoritserie. Nästa person som vill rösta shenmue kollar om det finns ifyllt sedan innan, vilket det redan är. Då skriver han "Shenmue I". Nästa person gör om samma procedur, fast då han ser att det redan är skrivet "Shenmue I" två postar tidigare, skriver han "Shenmue II". Meningen är att jag ska kunna se antalet röster på respektive spelserie praktiskt taget med en gång. Den som fuskar med pinnarna får sin röst annulerad! Mina favoritspelserier: Shenmue Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Allså förfan lägg av, håll dig till en topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Den här är snarlik Årets spel, men whatevah.. Vote: Warcraft serien piskar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hmm.. aja.. GTA serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Allså förfan lägg av, håll dig till en topic.. Detta är inte årets spel. Det är ALLA TIDERS spelSERIE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Gran Turismo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Du strider verkligen för zelda Har inte spelat nåt zelda spel va jag kan minnas. Så bästa spelserien bli Crash Bandicoot, som jag spelade hur mycket som helst på playstation (det första). 2:an var det första jag spelade och det är det roligaste, efter det spelade jag 1:an som kommer sist av dom spelen i "rolighet" IMO. Sen spelade jag 3:an och det var jätteroligt fast inte lika roligt som 2:an. Sen har det kommit ut massa andra nya (skit)spel men cortex(z?) vrede (4:an???) är spelbart Redigerad 1 januari, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Warcraft I Warcraft II Warcraft III Warcraft III: TFT World of Warcraft Jag röstar ju såklart på Warcraft Serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Warcraft I Warcraft II Warcraft III Warcraft III: TFT World of Warcraft Jag röstar ju såklart på Warcraft Serien! Can I have your babies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Splinter Cell Grand Theft Auto - I Redigerad 1 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Kebab, du ska skriva Grand Theft Auto I Och jag skriver GTA II Redigerad 1 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Warcraft I Warcraft II Warcraft III Warcraft III: TFT World of Warcraft Jag röstar ju såklart på Warcraft Serien! ~ ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag skriver Shenmue som min favoritserie. Nästa person som vill rösta shenmue kollar om det finns ifyllt sedan innan, vilket det redan är. Då skriver han "Shenmue I". Nästa person gör om samma procedur, fast då han ser att det redan är skrivet "Shenmue I" två postar tidigare, skriver han "Shenmue II". Meningen är att jag ska kunna se antalet röster på respektive spelserie praktiskt taget med en gång. Den som fuskar med pinnarna får sin röst annulerad! Tycker det är lite konstigt ......... Borde inte den första som som nominerar spelet skriva en etta istället för den andra som röstar. Då blir det ju ännu lättare (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Står väl mellan Warcraft och Metal Gear Solid. Tar dock Metal Gear Solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Metal Gear Solid - II Redigerad 1 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Warcraft I Warcraft II Warcraft III Warcraft III: TFT World of Warcraft Jag röstar ju såklart på Warcraft Serien! Vote Warcraft .........Half-Life Redigerad 1 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Metal Gear Solid - III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Grand Theft Auto.. - III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Zelda Grand Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hitman Metal Gear Solid Splinter Cell Grand Theft Auto Need for Speed Call of Duty Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts