Warmedal Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jag var inne i gtasajtens irc kanal, så såg jag nån gta3 adress, och på den sidan såg jag att man kunde ladda ner en fil så man kan köra multiplayer i gta3. så vem vill köra ett lopp genom leberty city? adress: http://www.gta3am.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Nej, det var ju min idé Det multiplayer jag gjorde fungerade EXAKT densamma! Nåja, jag skulle vilja testa det här iaf. Troligvis använder det winsock för att skicka ut informationssträngarna från minnet så det borde kunna gå att spela med 56k.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 FUNKAR DEN!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Säger till hultan som dom säger i Gta3'' Too slow,man too slow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Hehe. Om mp funkar, vill ja spela. Men va inte dum då, ja é nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Nja, den verkar vara väldigt buggig... Edit: Kan fler komma in på IRC (#gtasajten @ Quakenet) så vi kan testa modden helt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Nja, den verkar vara väldigt buggig... *ähum* Hur får man igång själv mp spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hultan: när vi tänkte testa så funkade det inte..men..skulle man ha gta3 igång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hultan: när vi tänkte testa så funkade det inte..men..skulle man ha gta3 igång?? Nej jag tror inte det, inte när man connectar till varandra. Men sen, efter det är det klart att man måste ha GTA3 igång. Men jag testade med GTaJäGaReN sen och det fungerade inte där heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cHocKo Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 (redigerad) Instruktionerna är mer än så.... jag har gjort instruktioner >>här<<... Vad säger ni? Jag har testat... funkade lite halvt... bilen flyttades när man satt på det... men sen så blev det fel... Jag har hört att det funkar. Men bara i LAN. Redigerad 17 februari, 2003 av cHocKo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts