Jump to content

Årets spel 2006

darkjak
 Share

Vilket är bäst  

22 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sådär...

Då var det dags för årets spel 2006.

Jag vet att det redan finns en näst intill identisk poll på forumet, men på grund av en extremt klantig (se "anti-Nintendoistisk") tolkning av någons inlägg kom en mycket trolig kandidat till årets spel bort: Zelda Twilight Princess.

Se bara på Gamespy's åsikt:

In the end, there's no way that The Legend of Zelda: Twilight Princess disappoints. It's an excellent addition (and homage to Ocarina) to the franchise, and you'll have an enormous amount of fun playing it from start to finish. Get over the fact that the Wii's hardware is simply not as powerful as the other next-gen machines and get into the fact that Twilight Princess is one of the best games you'll play this year. If you've been on the fence in any capacity, then please rest assured that you'll not be disappointed.

Min röst faller självklart på Zelda: TP

Rösta och diskutera ni!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tjockskalle. Jacker hade först en tråd där alla fick skriva vilket spel de tyckte skulle bli årets spel. Sen tog han de spelen som folk hade skrivit mest i den nya tråden med en poll. Zelda fick inte tillräckligt med röster på det första tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tjockskalle. Jacker hade först en tråd där alla fick skriva vilket spel de tyckte skulle bli årets spel. Sen tog han de spelen som folk hade skrivit mest i den nya tråden med en poll. Zelda fick inte tillräckligt med röster på det första tråden.

Det fick det. Bara det att någon skrev att spelet inte skulle släppas innan årets slut, vilket givetvis inte är sant.

Vote: Zelda : TP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shadow of the Colossus var inte med i Jackers poll, men jag klagar inte. Han tog väl dom som nominerats av vad jag förstått.

Röstat i Jackers poll, och det räcker. Null vote.

Som tidigare sagt, Zelda: TP hade röster så det räckte för att komma med. Saken var den att någon skrivit något som fick Jacker till att tro att spelet inte hade släppts under 2006, vilket såklart innebar att det inte kunde bli årets spel 2006. Men spelet HADE släppts i samband med Wiis lancering den 8:e december. Detta var såklart ingenting Jacker tog sig tid att kolla upp, alltså plockade han helt sonika bort Zelda: TP.

Slutsats: Pollen skall göras om, MED Zelda:TP annars är den inte ett skit värd!

Läs igenom allting jag skrivit innan ni drar en massa onödiga kommentarer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som tidigare sagt, Zelda: TP hade röster så det räckte för att komma med. Saken var den att någon skrivit något som fick Jacker till att tro att spelet inte hade släppts under 2006, vilket såklart innebar att det inte kunde bli årets spel 2006. Men spelet HADE släppts i samband med Wiis lancering den 8:e december. Detta var såklart ingenting Jacker tog sig tid att kolla upp, alltså plockade han helt sonika bort Zelda: TP.

Slutsats: Pollen skall göras om, MED Zelda:TP annars är den inte ett skit värd!

Läs igenom allting jag skrivit innan ni drar en massa onödiga kommentarer!

Oblivion leder ju ändå med hästlängder, så varför gnäller du så förbaskat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej - nu går vi igenom nomineringstråden:

Spänner inte ryggraden i något uttalande förren jag fått undersöka Twilight Princess. Annars, utan att ge någon nominering, ligger Hitman Blood Money och Shadow of The Colossus båda bra till för en röst från min sida.
Jag tänker inte svara förrän jag spelat Zelda - Twilight Princess, Detta kommer ska runt 5 Januari. Är tråden öppen så länge?

Detta spel kommer med 99% säkerthet att få min röst i alla fall

Troligen blir det "The Legend of Zelda: Twilight Princess". wub.gif

Bojkotta GameSpots recension!

Kan ju säga att Twilight princess kommer att sparka varända litet spel rakt i arslet när det kommer.

(n00dles citerade sedan inlägget och sa att han håller med)

Inget man kan tolka som röster, då ingen hade spelat det. Den enda som röstade på det var Blues.

The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Så sluta tjut....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oblivion leder ju ändå med hästlängder, så varför gnäller du så förbaskat?

Låt oss se om det leder MED Zelda. Finns hur många som helst som har nullat för att Zelda inte är med, och många har säkert röstat Oblivion eller något annat för att det är näst bäst efter Zelda eller liknande.

Plus att en 2:aplats inte är så illa det heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss se om det leder MED Zelda. Finns hur många som helst som har nullat för att Zelda inte är med, och många har säkert röstat Oblivion eller något annat för att det är näst bäst efter Zelda eller liknande.

Plus att en 2:aplats inte är så illa det heller!

Ja, det ser ju väldigt ljust ut för Zelda i den här pollen?

edit: Votar likadant som jag gjorde i andra pollen : Oblivion

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fjantigt Darkjak.

Om det är en person i hela topicen som har spelat ett spel, och det är få platser som kommer vidare så är det inte nödvändigt att ta med det.

Du kanske vill att alla ska skapa sina egna pollar för just deras egna spel, Zelda ligger inte så bra till i den här pollen heller, så sluta fjanta dig nu. Du har inte äns spelat spelet men är säker på att det är bäst. Fjantigt.

Nedu, då får allt göra en topic om ett år, då Zelda kan få vara med i Årets spel 2007.

*bajs*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...