Jump to content

Hur har eran Nyårsafton varit?

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Mitt har varit KAOS.

Det började med att vi skulle sova över hos en Kompis eftersom hans föräldrar inte skulle vara hemma, men dum nog så frågade han aldrig sina föräldrar om vi fick sova över utan bara sa till oss. Efter 15 minuter så kommer han och säger... "we are fucked". Jaha tänker jag. Vad ska vi göra nu då?. Alla börjar tänka och då kommer vi fram till att vi ska sova över hos en annan kompis, dock kan vi inte dricka eller vara ifred eftersom hans familj är hemma också.

Så, 00:00 skålar jag med min familj och beger mig av till denna kompisen (Alpha). Alla killar (vi var fyra stycken) klädde av sig eftersom pyjamas är så omoget. Anyway, då börjar vi cama med ett gäng tjejer. Vi börjar sakta strippa åt dom och detta pågår ända tills 5 på morgonen. Runt vid 5 så skulle tjejerna dra så vi hade inget att göra så vi började öppna våra känslor för varandra (gay, i know). Helt plötsligt så var klockan 7. Shit tänkte vi, så vi la oss. Men en av polarna ville fortsätta att sitta vid datorn så vi andra la oss medans han satt och spela GTA klockan 7 på morgonen.

Ni kan tänka er fyra halv nakna killar i ett rum utan luft. Hela rummet fylldes med penis lukt så vi fick vädra rummet. Efter några timmars av sömn vaknar vi vid 12 tiden och käkar frukost. Helt plötsligt så spräcks stolen som jag sitter på.

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Började jobba kl 14, jävligt mycket att göra fram till ca 22, tog det sen lungt ett tag och 23:50 gick jag upp på Globens tak och kollade ut över Stockholms nyårsnatt.

Sen fick alla som ville ett hotellrum för att vi jobbade nyårsafton, jag och arbetspolaren fick ett varsitt rum som invigdes förra veckan, bastu och bubbelbad och 50 tummare plasma tv, och vi räknades som VIP så jag fick alla vuxen kanaler också :D, 2*2 säng med massage.

Efter att kollat in rummet så öppna vi champangen vi fått, fick ett par flaskor och ett par öl var, sen basta vi och badade bubbelbad och kollade utsikten över Stockholm, var perfekt, skulle igentligen på en fest på Lidingö men glad att jag inte åkte, det här var trevligare, eller glad och glad alltid lika roligt att festa med polarna men.....

Sen runt 05:00 fick vi för oss att vi ville spela biljard, gick inte så bra, gick och snacka med han som jobbade natt, sen kom hon som jobbat under kvällen (en jävligt snygg brud) hon skulle också bo på hotellet för att hon skulle börja jobba på eftermiddagen, hon undra om vi skulle gå lägga oss, såklart vi inte skulle, gick och åt frukost, sen gick vi tillbaks till mitt rum och badade mer bubbelbad, jag min arbetspolare, hon i receptionen och en från servisen...kunde inte bli bättre :P.

Kom i säng runt 10, vaknade klockan 11 och kollade på Ronja Rövardotter, så nu är jag jävligt trött, men det står jag ut med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kopierar från det jag skrev i vardagssnack :D

Jag hämtar upp en polare från buss stationen och så går vi hem till mig, öppnar en platta starköl, sitter o tittar på roliga grejjer på datorn, går till ett gäng tjejer, drack, hade det trevligt. Drack för mycket öl och deckade i hallen hoss kompisen, började spy och hålla på o skrika att satan skulle hämta mig unsure.gif aja nu vaknar man hoss min morsa med sin polare helt utslitna och trötta som svin, rödögda och spyfärdiga gick vi hem :P det var mitt nyår

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagen efter är värst :D

Runt klockan 6 eller nått drog jag och en kompis på förfest i Sätra.

Efter förfesten raggla vi till bussen och åkte ner på stan vid 8, Från stan skulle vi antingen till Brynäs, Andersberg eller Bomhus.

Vi bestämmde oss för Bomhus MEN, dom som vi var med hade sagt att dom endast fick ta med sig 2 till till den festen, på förfesten så hade det kommit 2 till så nu var vi 6 st, somsagt vi drog till Bomhus, väl där satt vi ca 30 minuter för att försöka få tag på killen vi skulle till.

där bestämmde vi oss för att åka tillbaka till stan.

När bussen kommer så säger blatte (ursäkta men jag vart jävligt förbannad på honom) jäveln att jag måste betala igen för att åka ner på stan, jag hade ju kvar sista busskvittot så jag borde ju fått åkt på det när det ändå är runt 2 timmar innan nästa gång man får åka.

jaja väl nere på stan splittras alla, jag träffar några andra där och funderar på att dra till soldat hemmet på fest bara det att det kostade 100 spänn (nu hade jag inte ett öre på mig) vi drog dit för att försöka planka in, liten bit innan var det stor fest som jag såklart raggla mig in på, väl inne fick jag i mig typ 2-3 öl sen kommer en jävel och slänger ut mig. Jag vart såklart förbannad och tänkte hämnas, dom andra jag var med stog utanför, vi sprang in och tänkte sno några plattor öl, när vi väl fått tag i plattorna visade det sig att vi hade tagit nån jävla cp energi drink, lite hällde vi i min Vodka jag hade kvar, sen drog vi ner på stan och satt där och drack, sen minns jag inte så mkt mer.

Det var typ min kväll

Skit kväll

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, Åkte mer på stan runt tio. Väl nere på stan träffar jag några gamla klasspolare som vi

hänger på (vi ska på samma fest, reunion klassfest) väl där så knäcker man sin första öl

chillar och drar iväg några raketer. Klockan 11-halv 12 drar jag och min polare i oss två groggar

och blir ganska lulliga. Jag lyckas sätta mig på en spik som jag får upp i skinkan, men det

gjorde inget för jag kännde ingenting.

Väl vid 12 slaget blir det champange med de cirka 40 personerna som hade kommit. vi stog

på gatan och drog iväg några tårtor och skålade och smsade hej vilt.

Jag och min polare hoppade in i en julgran och jag rev upp axeln och har ett saftigt märke där nu.

Sen bitchslapade vi varandra och var lite dräggiga, han ramla omkull i en skrubb vi satte på

honom en haklapp och sen urartade festen helt, bord och stolar låg överallt, ölburkar spyor mm också

uj uj uj, tur att man inte städade.

Efter detta gick vi mest runt och snackade med folk, sen drog vi hem typ 2 om jag minns rätt.

Ganska rolig afton blev det. Fast jag har ont lite varstans nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagen efter är värst :D

Oh yes.

Nu när mitt illamående lagt sig en aning kanske jag kan orka mig igenom en summering av gårdagen.

Det började bra, några släktingar kom över plus några kompisar och lite annat folk. Vi ungdomar smällde av ett par bomber och raketer i väntan på käket. Samtidigt som vi spelade lite spel. Vid sju ungefär så började vi käka. Klockan tio så drog jag och min polare till festen, när vi kom dit blev vi hotade av festägaren som hade ett baseball-trä över axeln. Det lät väl ungefär såhär.

"Är ni bjudna ?"

"Nja, vi känner han som har hand om festen" (Vi trodde det var en polares fest, han hade sagt så)

"Okej, det är jag som äger festen, här kommer ni inte in för då slår jag till er. Fattar ni?"

"Okej, okej. Ta det lugnt nu, våran polare sa att han skulle ha festen och att vi fick komma"

Sedan gick han in och kollade med den personen vi pratade om. Efter några minuter kom han ut igen.

"Är ni schysta, grabbar ?"

"Jo"

"Okej, ni kan komma in."

Han presenterade sig och det visade sig att han var förjävligt schyst när man väl lärt känna honom. Så vi satte igång att dricka, snacka och lyssna på musik. Det var ganska mycket folk, men alldeles för några tjejer, och de tjejer som var det var yngre :/. Efter en fyra - fem öl så drog jag och min kompis oss tillbaka till våra familjer för vi skulle smälla med dem. Efter raketerna drog vi tillbaka till festen. Det var nu det började bli kul som fan. Jag hivade några öl till, och började bli härligt snurrig i huvudet, men jag kunde fortfarande kontrollera mig. Snackade med massa folk jag kände när jag var liten som var på den festen som jag inte sett på flera år. Det kom också fram att festägaren kände igen mig sen liten på något vis.

Vid halv tre-tre någon gång så stängde de festen, jag stannade av någon anledning kvar och städade. Men jag kommer inte ihåg någonting från själva städandet, bara att jag gick runt och kommenterade när de andra städade :) . Festägaren berömde oss hela tiden för att vi hade skött oss och jag gick runt och hälsade gott nytt år till alla, och snackade med alla även om jag bara hade sett dem tidigare.

När vi städat skulle vi dra vidare till nästa fest, jag hade svårt att stå ordentligt men hängde på ändå, när vi gått iväg en bit så ringde en av killarna som var kvar, han undrade om jag hade rätt skor på mig. Jag kollade ner och såg att jag hade den ena av mina skor men den andra var någon annans :P . Det blev till att springa (Ja, jag sprang faktiskt.) tillbaka till feststället, någonstans på vägen kommer jag ihåg hur jag helt plötsligt upptäckte att jag hade ännu en öl i handen, som jag inte kommit ihåg tidigare att jag hade hållt i. I alla fall, drack en klunk eller två och sedan slängde jag den burken, jag hade fått nog. Jag tycker ju inte ens om öl ^_^ . Så jag sprang tillbaka bytte skor och gick tillbaka till grabbarna igen, jag tror att jag tog tag i något och slängde iväg det när jag gick över fotbollsplanen men jag kommer inte ihåg riktigt. När jag kom tillbaka höll jag på att bli hotad om nerslagning igen, innan killarna såg att det var jag ^_^ . Vi gick en bit till, stannade vid Shellmacken och snackade sedan drog alla hem. Varför vi inte gick till festen vi igentligen var påväg till kommer jag inte ihåg.

Vaknade upp imorse, utan huvudvärk men mådde illa som fan :( . Sista gången jag festar loss på öl, nästa gång blir det vodka, om det blir någon nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spenderade större delen av den sista dagen år 2006 med min flickvän som hade feber, seendes på "Dr Strangelove...", fram till cirka tio minuter i midnatt, då hon kände sig bra, och vi bestämde oss för att gå till backen där alla hänger, där vi rendez-vousade med ett gäng vänner, och firade in det nya året med allt vad det innebär - Riktigt trevligt.

Kvällen/natten/morgonen fortsatte hemma i en annan väns lägenhet, där vi spelade 'Drakborgen', diverse kortspel, pratade, åt efterrätter, umgicks och mös, till klockan fem-ish, då folk somnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spenderade större delen av den sista dagen år 2006 med min flickvän som hade feber, seendes på "Dr Strangelove...", fram till cirka tio minuter i midnatt, då hon kände sig bra, och vi bestämde oss för att gå till backen där alla hänger, där vi rendez-vousade med ett gäng vänner, och firade in det nya året med allt vad det innebär - Riktigt trevligt.

Kvällen/natten/morgonen fortsatte hemma i en annan väns lägenhet, där vi spelade 'Drakborgen', diverse kortspel, pratade, åt efterrätter, umgicks och mös, till klockan fem-ish, då folk somnade.

Omtänksamt av dig att vara med din febriga flickvän framför att supa skallen av sig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor