Eudoros Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) men het var hon trror jag. "Tror jag"? Redigerad 1 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jodå, den blev lyckad, till slut Började med att jag var tvungen att vara med min familj och några kompisar till vår familj. Typ alla mina kompisar skulle festa i stan så det kändes jäkligt tråkigt. Vi kom dit vid sju, jag var lite med barnen i den familjen, typ spelade Fifa 07 och smällde lite. Vid tolvslaget så smällde vi ännu mera, sen gick vi hem till några av mina kompisar som bor i närheten och var med dem ett tag. Vid typ två åkte min familj hem därifrån, och jag ringde en kompis snabbt som fan. Han hade åkt hem men några av de andra var kvar. Drog in till stan och var med ett par kompisar och några tjejer ett tag, de flesta hade ju gått till nån efterfest nu, men inte dom Sen skulle typ alla hem, en av kompisarna skulle sova hos sin tjej så vi följde han dit, och i samma hus så, visade det sig, bodde en skitsnygg tjej som vi inte känner särskilt väl men ändå har koll på vem det är. I alla fall så blev jag och en kompis inbjudna till henne och två av hennes kompisar, och var med dem ett tag. De går på gymnasiet, för den delen Det hela slutade med att hennes mamma kom hem och upptäckte en bacardi-flaska på diskbänken. Då åkte vi hem Så, till slut blev det en kul nyårsafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Spenderade den mesta delen av nyårsafton vid datorn. Kollade på lite smällare, sen somnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Igår var skojjigt! Jag och en kompis drog först och åt på Pizza hut. Sen åkte vi till lidingö och partajja! Det som var dåligt är att det gick så fort och nu är men lite bakis Och sen såg man självklart det sista SLAGET! (13:37) för 2006 På 12 slaget drog vi ut och drack skumpa! (Nej, jag är inte snobb) Gott nytt på er, och god fortsättning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Gick upp vid ett på dagen, sen åt jag mat med mor, hennes mor (min mormor, duh) och min bror. Oxfilé med rödvinssås och sen fin efterrätt. Efter det så gick jag till hemköp med en kompis och handlade groggvirke samt grönsaker och frukter (till bål och tacos). Sen tog jag mig hem igen och duschade och gjorde mig finare. Sen tog jag mig till denne kompis igen, som festen var hos då, redan vid halv sex ungefär för att hjälpa till och så. Sen började folket ramla in från klockan sex och vi började med att äta tacos och efterrätt. Efter det så började väl alla dricka och så, lite Twisterspelande. Senare började en massa drygjävlar droppa in och då tappade jag lusten och tyckte synd om mig själv. Allt slutade med att vi stod på balkongen och skrek vid tolvslaget. Framåt ett så smög jag mig ut obemärkt för jag ville hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Smällde små raketer från min balkong hela dagen, spelade lite spel och var med 2 kompisar och skjöt lite raketer runt området. Annars har den varit lugn (för mig) och riktigt härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 JÄVLASKUTSTNORBKSTAVHÄR! käften....bakis....vakna tidigt....jävla fågel...fulchampagne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 JÄVLASKUTSTNORBKSTAVHÄR! käften....bakis....vakna tidigt....jävla fågel...fulchampagne.... Hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Spenderade den mesta delen av nyårsafton vid datorn. Kollade på lite smällare, sen somnade jag. Äh, du skulle ju ha varit med oss! Hur kul som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ungefär sådärsåg min kväll u, fast jag och min polare gick tillbaka runt 12 och pangade, sedna gick vi tillbqaka till festen och festade Han som ägde festen kände igen mig, och massa folk kände igen mig fast jhag inte trodde det ·$31є Ҳ ο т ι c , ·$1 Le Cyprus i maj, "i skickat 2007-01-01 03:27: Jag är skitfull och har festat hela dagen/natten gott nytt år på dig fan ! ·$31є Ҳ ο т ι c , ·$1 Le Cyprus i maj, "i skickat 2007-01-01 03:45: Gott nytt år på dig kebab ·$31є Ҳ ο т ι c , ·$1 Le Cyprus i maj, "i skickat 2007-01-01 03:45: Jag är svin full men det gör inget ·$31є Ҳ ο т ι c , ·$1 Le Cyprus i maj, "i skickat 2007-01-01 03:45: GOTT NYtt åR ---- Blääh, verkar som att alla var fulla på nyårsafton utom jag. Jag hade bestämt mig för att stanna hemma med familjen + gäster. Sen vid nio-tiden ringer en av mina bästa vänner (tjej, btw) och tjatar på mig att jag ska komma på festen som hon och alla andra polare är på. Jag låter mig övertalas. Jag fixar skjuts + lyckas smuggla ut vodka och allt, jag blev riktigt festsugen. Sen när jag kommer dit så visar det sig att alla lämnar festen och ska åka in till Linköping. Och inget groggvirke finns att tillgå heller. Jag blev grymt o-sugen och tänkte åka hem med detsamma. Men jag ville inte böka med mig vodkaflaskan hem igen, så jag ringde en annan polare (som jag inte har träffat sen i somras) och frågade om han ville köpa den. Det ville han inte, men han frågade om jag ville vara med dem. Jag kände mig lite dålig, med tanke på att jag inte hade tänkt att vara med dem från början, men sa ändå ja. Så jag gick och träffade hela mitt gamla kompisgäng, det var riktigt trevligt faktiskt. De var likadana som alltid, hade precis sprängt två brevlådor.. Så jag drog runt med dem ett tag, snackade lite. Sålde vodkan till min kompis kompis. Träffade en svinfull och svinkåt 92:a. Vi försökte komma ifrån henne så snabbt som möjligt. Gick upp på ett berg och kollade på fyrverkerierna vid tolvslaget. Det var rätt najs faktiskt, förutom att några nötter hade råkat välta sinn "tårta" så att alla raketer smällde några meter över huvudet på oss. Sen vid två-tiden åkte jag hem och kollade på några avsnitt av Vänner med mina syrror. Så kvällen blev både misslyckad och lyckad på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Deckade vid 22. Vaknade precis. Ont i huvudet. Din jädra vekling, lämnade dina gäster i soffan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag satt här på mitt rum och kollade på fyverkerierna över hela norrköping. 8ånde våningen is the shit! Sen fick jag den värsta huvudvärken i mitt liv så jag gick och la mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Drog till en polare för att värma upp lite vid åttatiden. Han upptäckte att hans biljett till klubben vi skulle till var borta. Men tack vare kontaketer kunde han ända få komma in efter lite ringande. Så vi åkte in till stan runt 22. På klubben var det ganska trisst. Det var typ en emo-DJ, inget emot emos, men fatta att musiken sög. Gick ut och kollade på raketer klockan tolv. Uttråkade drog vi hem klockan ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Sa någon skoskav? Som sagt, satans fascister o sno min skumpa som jag skulle ha och dricka vid 12 slaget. Lovar att det var den förbannade homosexuella glasögonormen.. Annars var det väl bra. Bra drag i gasen redan på förfesten här hemma vid 6 tiden. Drog på privatfest vid 9, och drog hem vid 2.. Fick förbannat skoskav pga. en 40minuters promenad. Sumpa det med en tjej, som jag fick för mig va lesbisk Ja jävlar. Alkoholen, den alkoholen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jodå, det var en helt okej afton. Drog med några polare till en förfest hos några andra polare, var där i en timme eller två sedan gick vi till den 'stora' festen. Träffade många bekanta där och hade riktigt roligt. Visade upp mina bugg-kunskaper och dansade med tre tjejer som blev riktigt imponerade, dansade tryckare med en av dom. Dock blev det aldrig någon riktig action mellan oss just igår då jag började må lite halvkasst efter tolvslaget, men visst, vi pussades lite och skulle höras av senare. Vi ska nog båda på Sandra den femte, får nog lägga in nådastöten då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 ---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag var helt nykter, körde ut med bilen och skjutsde en herrans massa snygga tjejer, sen.... inveg jag baksätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vaknade vid 11. Satt vid datorn typ hela dagen, käka lite, satt vid datorn, gick ut och smälde vid 00.00. Sen kolla jag på nån film och somnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 JÄVLIGT BRA!!! satt på ett flyggplan och var däckad av narkitokaklassade piller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Stack till en kompis runt 4. Vi var 3 stycken hos honom och slökolla på tv tills ca klockan 22, då kom det lite fler folk dit. Vi gick ut och sköt lite fyrverkerier (iofs inte jag, men det var trevligt ändå). Sen gick vi tillbaka in och väntade till ca 23:45 då vi gick ut och sköt upp resten av fyrverkerierna. Sen drog vi tillbaka in, några festade med alkohol men jag höll mig nykter. Ungefär runt 4 gick de flesta och la sig. Åkte hem runt 12 idag. Om ni orkar så finns det bilder på klassens bilddagbok - nv05a.bilddagboken.se Redigerad 1 januari, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts