antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ja hur har eran Nyårsafton varit? Våra gäster kom vid 18:30 och efter det blev det "lite" Käk. Vid 21:00 blev det fika och sen blev det VC och Hl2 för mig fram till 23:54. Sen.....Kabooom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jo, den var väl hyffsad. Satt vid datorn och spelade PS2 fram tills ca 23.55, då började jag smälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Käk vid 19.00 med släkt, familj och vänner, sen drog jag iväg på party, hittade världens snällaste och snyggaste brud som jag ska få tag på imorgon. Fick inviga 2007 på en spårvagn, men samtidigt kunde det inte blivit bättre, då jag gjorde det med mina allra närmsta vänner. Jag höll ett fint tal med champagne i mitt glas, som jag btw fick av en kvinna på vagnen. Hon ramlade senare och sprutade hela flaskan över sigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nyårslöfte: Jagf ska aldrig mer drfckia igen! var på privatfest hela kvällen, sen nu på slutet gick jag hem själv. ett kvater ifrån mig trävvade jag på en brud som tyckte jag såg ensam ut. Strulade lite småt t med henne på plats, sen gick jag hem hit. Prefekt avslutning. hon kunfde tyvöärr inte föjja med pga hennes kompisar som tjatade på henne. men het var hon trror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vaknade 13:00 smällde lite. Satt vid datorn till 5 då vi åt pizza. Gick ut och smällde vid 18:30 ca och smällde en stund. Satt vid datorn..............tills kl 00:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nyårslöfte: Jagf ska aldrig mer drfckia igen! var på privatfest hela kvällen, sen nu på slutet gick jag hem själv. ett kvater ifrån mig trävvade jag på en brud som tyckte jag såg ensam ut. Strulade lite småt t med henne på plats, sen gick jag hem hit. Prefekt avslutning. hon kunfde tyvöärr inte föjja med pga hennes kompisar som tjatade på henne. men het var hon trror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nyårslöfte: Jagf ska aldrig mer drfckia igen! var på privatfest hela kvällen, sen nu på slutet gick jag hem själv. ett kvater ifrån mig trävvade jag på en brud som tyckte jag såg ensam ut. Strulade lite småt t med henne på plats, sen gick jag hem hit. Prefekt avslutning. hon kunfde tyvöärr inte föjja med pga hennes kompisar som tjatade på henne. men het var hon trror jag. Ungefär sådärsåg min kväll u, fast jag och min polare gick tillbaka runt 12 och pangade, sedna gick vi tillbqaka till festen och festade Han som ägde festen kände igen mig, och massa folk kände igen mig fast jhag inte trodde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hur många här är packade nu egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Har varit ute och smällt i stort sett hela dagen, sen kom jag hem vid 8 och lade mig för jag hade en grym huvudvärk efter allt smällande så jag sov till halv 12, då satte jag mig vid datorn och hörde på dom andra som smällde. Har inte käkat något idag så jag börjar bli lite hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Var med en kompius hos hanns granne, ganska trist "fest" där med en massa gamllingar, vi stack ut och skjöt en massa tjutare på varandra sedan stack vi tilbak a till min kompis, hans granne är pyrotekniker så det var ett rejält fyrverke i vi tiittade på, sen drack vi en massa öl (åtminstone jag) och åt ne massa asgoda skinkmackor med majonäs... en av mina goda vännenr stannade kvar på den trista "festen" ett bra tag och blev rejäklt full, var helt borta när jag ringde. sen kom han, men då stack jag tillbaka hem. ska väl vila nu... ja, vet att jag skrivit som en kratta men jag orkar inte direkt rätta. jag skriver så snyggt i övreigt s å nån gång får jag väl skriva som skit. Redigerad 1 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Tre släktingar kom hit vid 18-tiden så vi åt smörgåstårta, fikade, satt vid köksbordet och pratade till klockan 11 typ. Började bli roligt efter morsans farmor hade slängt i sig ca 5-6 glas vin, sen började det snurra för henne, både jag och min kusin hållde på att bryta ihop av skratt vid köksbordet. När de hade åkt hem så kom min kompis (j3ns här på sajten) vid 11 tiden och sen vid 12 tiden gick vi ut och gick och kollade på andras fyverkerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Fylletråden -------------------------- Har bara smällt lite och ätit mackor. Redigerad 1 januari, 2007 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Skit... Varit ensam på mitt rum! Höjdpunkten var när jag gick ut vid tolvslaget och tittade på lite smällare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Deckade vid 22. Vaknade precis. Ont i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Firade lite med släkt... Var väl inte direkt jättekul men ändå, var ganska trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Var med familjen vid tolvslaget, gick in på MSN och sa Gott nytt år till massa folk och gick sen till en fest. Och nu sitter man här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Party sen kl 18:00 typ. Druckigt precis sådära lagomt mkt. Några minnessvackor, nån tjej eller nåt liknande. Vaknade på soffan med en 22 årig tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Min nyårsafton har vart som jag ville ha den, inte för överdrivet men ändå lagom. Började med att vi drog till min syrra vid ett och käkade där. Runt tre åkte vi hem igen och där hemma väntade mina brorsor så vi gick direkt ut och sköt raketer och smällare. Jag försökte spränga en bajskorv med en Airshot men det funkade inte, den blev svart bara. Sedan spelade jag lite FIFA med min andra brorsa samtidigt som pappa höll på med maten. Efter vi käkade spelade vi lite mer FIFA då mina brorsors kompis kom så körde vi multitap. Kul! Jag satt väl vid datorn till tio i tolv ungefär, sedan kollade jag på fyverkerierna på Skansen och sedan gick jag ut och sköt, runt 00:04. Och fyfan vilken jävla CP-familj vi stötte på där. Aaaah! Det började med att de "råkade" skjuta nåt jävla skit på min pappa. Han frågar självklart vad de sysslar med. OK, inget mer med det. Sedan skall jag gå fram några meter, för att inte riskera att skjuta något på dem (de stog alltså framför till en början). När jag sitter och ska tända på stubinen, hör jag pappa skrika "Akta!" och jag ser, ungefär en meter till vänster om mig en sån här grön liten bomb, på väg att explodera. Jag går i och för sig ganska lugnt bakåt. En minut senare, när jag gör ett nytt försök med raketen ser jag återigen en stubin som brinner bredvid mig. En tjutraket, som ligger ned ca. 2 meter ifrån mig! Då springer jag där ifrån och raketen åker iväg åt ett helt fucked up jävla håll. Jag går fram och frågar om de är dumma i huvudet och läxar upp dem rejält men mamman på typ 35-40 bast försvarar sig bara med "det var inte med flit". Hur fan kan man inte kasta en smällare åt ens håll med flit?! Jävla oansvarsfulla föräldrar alltså. Låter barnen hålla i rören som skjuter kulor, låter dem lägga tjutraketer på marken så de kan fara åt vilket håll som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Den var inget speciellt. Jag satt vid min dator och spenderade min nyårsafton med en stackars liten vacker flicka, som även hon var ensam på nyårsafton, på MSN. Igentligen skulle jag och en kompis ha hittat på något men han stack till Stockholm istället utan att säga till när jag hade tackat nej till det andra folket som ville ha mig. Det nya året började med telesex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vaknade nån gång. Satt vid datorn och lite så. Sen på kvällen åt vi mat och ännu senare åt vi paj vid nedräkningen och då sköt jag upp ciderkorken pang sa det sen sa jag och min familj gott nytt år sen gick jag ut och kollade på fyrverkerier och sen var det inte så mycket mer. Det var kul ändå, men en riktig jävla fest hade inte suttit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts