Maimstream Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nu är klockan något och jag bestämmer att det är dags att presentera den självklara vinnaren. RavenE Nu är jag sådär tråkig och gör inte så stor sak utav detta. På riktigt. Raven, du får ta hur mycket ansvar du vill för nästa tävling som du vill, om du vill, och hur du vill. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Wiiie. Jag vill tacka min familj och... ehm. Precis. Jag vill helst inte hålla i nästa tävling, men om ingen annan tar på sig det, kan jag göra det. Motivet, om jag får bestämma, ska vara någonting ni byggt med hjälp av Lego. Bil, hus, kanske ett tåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Då är det väl snarare en "Bygga Lego"-tävling, och inte en fototävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Då är det väl snarare en "Bygga Lego"-tävling, och inte en fototävling? Det beror ju helt och hållet på om du bygger hela motivet med Lego, eller omdu använder Lego för att bygga en del utav motivet. Om inte någon annan tar ansvar för detså öppnar jag en tråd för anmälningar någon gångdenna vecka, troligtvis på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts