antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Okej, det förklarar en hel del om du bara har 5 pixlar. Då hade jag tydligen bättre kamera än dig. Jag har 4 megapixlar. Men som Kebab sa så räknar man inte hur bra en kamera är efter hur många pixlar (eller megapixlar) den har. Ok...men trot eller inte så när jag nu såg efter så hade den 5 Megapixlar....inte pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Tackleberry: Skärpa lilla gubben. Din bilder är oftast MYCKET bättre än så. Meningen var att lägga skärpan på mattan och ha spegelbilden sudding, vilket skulle göra bilden lite annorlunda. Vet att bilden inte blev så lyckad, men jag ville bara påpeka att skärpan finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 RavenE. Tyckte iofs varken nån av bilderna eller temat var särskilt lyckat =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Och jag har 5 pixlars kamera btw. Jävlar, 5 pixlar, dags att uppgradera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 spajdermän: Tvätta bort sperman eller vad fan det är. Det är bara lite smuts. Och förresten är det far mins jobb att göra rent speglarna. Blev t.o.m lite effektfullt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jävlar, 5 pixlar, dags att uppgradera? MEGApixlar såg jag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 MEGApixlar såg jag nu Wow, grattis. Det tog ett tag @ Spajdermän... jag har ett ord till dig: nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jo@ Spajdermän... jag har ett ord till dig: nej. Jo, det är endast smuts. Jo, det är hans fars jobb (Antar jag). Jo, han finner det effektfullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Rejven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jo, det är endast smuts. Jo, det är hans fars jobb (Antar jag). Jo, han finner det effektfullt. Thanks for standing up for me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 RavenE, absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hmh, Tux Ja, Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Gillade antepanteboys bild, så han får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Bumpar upp den här tråden. Tomorrow is D-day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Får man komma med förslag till nästa tävling? I så fall, porträtt. Det kan bli kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Får man komma med förslag till nästa tävling? I så fall, porträtt. Det kan bli kul! Självklart så ska man ju för uddahetens skull ha en vinst. Vinnaren avgör föremålet för nästa tävlingen. Teehee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Teehee. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Vote: http://www.costumesinc.com/Costumes/images/medium/5934-std.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Vote: http://www.costumesinc.com/Costumes/images...um/5934-std.jpg Hahaha Jag antar att det är jag. Det är det va? Redigerad 6 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts