Maimstream Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Rösta gott folk, inte mer än det. På söndag utses vinnaren. Jag vågar inte leka och mixtra med alternativen så jag sätter länkarna här och hoppas innerligt att dom fungerar. antepanteboy Tackleberry RavenE nor_adde spajdermän Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Först one. Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 RaaaaaavenE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vote: RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Beffo är nere så hälften av alla bidrag syns inte. Väntar med att rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vote: Spidermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vote: nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Röstade på Tux! Det var någonting jag fastnade för i den bilden. Det ser ut som 2 olika "ställen" typ som att spegeln var en tavla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vote: RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Spajdermän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Antepanteboy: Vad använde du? En mobiltelefon eller? MIN kamera är bättre. Tackleberry: Skärpa lilla gubben. Din bilder är oftast MYCKET bättre än så. RavenE: Datumstämpel är inte vackert. Sedan så blev Nestlé-loggon oskarp + att det blev inte så vacker i spegeln imo. nor_adde: WTF?! spajdermän: Tvätta bort sperman eller vad fan det är. Tux: Om du hade tagit med hela spegeln så kanske. Null vote is my choice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 RavenE: Datumstämpel är inte vackert. Sedan så blev Nestlé-loggon oskarp + att det blev inte så vacker i spegeln imo. Jag vet att inte datumstämpel är vackert, glömde bort den då jag tog fotot. Annars, tack för kritiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Antepanteboy: Vad använde du? En mobiltelefon eller? MIN kamera är bättre. Hur jävla bra bild tror du att det egentligen blir när man tar en bild på en sidospegel när bilen kör i 80? Och jag ger fulla fan i hur bra kamera en liten skrytmåns har. Och jag har 5 pixlars kamera btw. Redigerad 1 januari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hur jävla bra bild tror du att det egentligen blir när man tar en bild på en sidospegel när bilen kör i 80? Och jag ger fulla fan i hur bra kamera en liten skrytmåns har. Och jag har 5 pixlars kamera btw. Man ska inte räkna kamerans kvalité efter antalet pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nänä kanske inte...men den har superb kvallite iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hur jävla bra bild tror du att det egentligen blir när man tar en bild på en sidospegel när bilen kör i 80? Och jag ger fulla fan i hur bra kamera en liten skrytmåns har. Och jag har 5 pixlars kamera btw. Han har inte ens en bra kamera (duglig, inte mer), jag trodde det var underförstått av sättet han skrev det på, så han skryter ju inte. Om bilden nu är så dålig (vilket du fick det att låta som, refererar till "Hur jävla bra bild tror du att det egentligen blir när man tar en bild på en sidospegel när bilen kör i 80?"), varför ställde du då upp med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Han har inte ens en bra kamera (duglig, inte mer), jag trodde det var underförstått av sättet han skrev det på, så han skryter ju inte. Om bilden nu är så dålig (vilket du fick det att låta som, refererar till "Hur jävla bra bild tror du att det egentligen blir när man tar en bild på en sidospegel när bilen kör i 80?"), varför ställde du då upp med den? Jag sa inte att bilden var dålig, bara att kvalliten var dålig Eller det var det jag menade iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Skulle klicka fram Firefox och råkade såklart trycka på Null! Men aja, Tux ska egentligen ha min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hur jävla bra bild tror du att det egentligen blir när man tar en bild på en sidospegel när bilen kör i 80? Och jag ger fulla fan i hur bra kamera en liten skrytmåns har. Och jag har 5 pixlars kamera btw. Okej, det förklarar en hel del om du bara har 5 pixlar. Då hade jag tydligen bättre kamera än dig. Jag har 4 megapixlar. Men som Kebab sa så räknar man inte hur bra en kamera är efter hur många pixlar (eller megapixlar) den har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 RavenE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts