hubbert Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 The getaway:black monday har ragdolls då. För när kan slår ner en fiende nedför en trappa så kan den studsa ner Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nu när jag testade P8 hos farsan var de tydligen på franska , ska försöka få ner en engelsk PAL-version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Okej. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har tänkt beställa det till x360, nån som säger emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har tänkt beställa det till x360, nån som säger emot? Jupp, det var jätte tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har tänkt beställa det till x360, nån som säger emot? Jag skulle ge det 5.5/10 +Grafiken och kontrollen -Saknar det gamla THPSupplägger jättemycket. Slutsats:Spara pengarna till nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jupp, det var jätte tråkigt. Det lät ju inget vidare.... Varför? Dåligt spel? Inte din typ av spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag kommer definitivt köpa detta till PS3. Lång väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 EA Skate ser ju också förjävligt bra ut.. vet inte när det kommer och vad det kommer att kosta dock... Jag är ändå sugen på THP8.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Det lät ju inget vidare.... Varför? Dåligt spel? Inte din typ av spel? Dåligt spel ja. Bara ush och fy. T.o.m. Underground spelen är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Dåligt spel ja. Bara ush och fy. T.o.m. Underground spelen är roligare. Underground 1 är ju det bästa enligt mig! *gömmer sig i ett hörn* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Underground 1 är ju det bästa enligt mig! *gömmer sig i ett hörn* :'( Underground 1 har lätt bäst Story och man kan få chockerande höga combos. Men THUG kan inte ens mäta sig med känslan jag fick första gången jag spelade Pro skater 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Underground 1 har lätt bäst Story och man kan få chockerande höga combos. Men THUG kan inte ens mäta sig med känslan jag fick första gången jag spelade Pro skater 2. Så var det för mig med, undantag att jag spela THPS 2 första gången jag spela Tony Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Gillar inte dom senaste THs storymode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Gillar inte dom senaste THs storymode. Underground 2's var ju fruktansvärt. Aldrig mer Jackass! Redigerad 6 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 American Wasteland's var ju fruktansvärt. Aldrig mer Jackass! Aldrig lirat AW, så vad menar du med Jackass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Aldrig lirat AW, så vad menar du med Jackass? Nej! Nu tänkte jag på Undergrund 2. Men AW's story är också helt kass. Spela spelet om du vill veta varför (eller inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Får väl fixa det till gamla boxen, palla köpa om man vet att det är dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Gillar inte dom senaste THs storymode. Vart går din gräns på senaste då? THPS4 är iprincip det första med Story. Håller med till 100%! adde. Jackass temat i UG2 måste vart det sämsta i seriens historia, ja tillochmed sämre än THP8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Förlåt mig, men jag hittade ingen American Wasteland tråd här på forumet så jag får stjäla tråden för min lilla fråga: Kan man gå omkring utan brädan i American Wasteland som i Underground? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts